کد خبر ۳۰۰۷۸ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸

برترین‌های کشتی آزاد المپیاد دانشجویی پیام نور در قم مشخص شدند

برترین‌های کشتی آزاد المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  رقابت‌های کشتی آزاد رقابت‌های ورزشی المپیاد دانشگاه‌های پیام نور کشور در قم به پایان رسید و نفرات بر‌تر معرفی شدند.

در این مسابقات در وزن 57 کیلوگرم یوسف عطایی از اردبیل در دیدار نهایی برابر سید جبار حسینی از تهران به برتری رسید و به مدال طلای این مسابقات دست یافت و دانیال محمدی از مازندران و جواد مرادیان از البرز به مقام سوم مشترک رسیدند.

در دسته 65 کیلوگرم سیاوش حاتم وند از سمنان موفق به کسب عنوان نخست شد و عنوان نایب قهرمانی به مصطفی شجاعی از گلستان رسید و بابک بهاری قلعه از البرز و علی میرحسینی از یزد سوم شدند.

در وزن 74 کیلوگرم مقام نخست و عنوان قهرمانی به محمدجواد حمیدی از کرمانشاه رسید و حسین رنجبر از خراسان رضوی به مقام دوم رسید و ابوالفضل آهوپا از مازندران و حسین والایی از همدان بر جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در دسته 97 کیلوگرم، مسعود خواجه صالحانی آزادکار تهرانی در مسابقه فینال موفق به شکست نادر حسینی از کرمانشاه شد و مدال طلای این دسته را از آن خود کرد.

مسعود خرمی از اصفهان و یوسف لامعی از گلستان عناوین مشترک سومی این وزن را از آن خود کردند در حالی که این مسابقات تنها در 4 وزن برگزار شد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com