کد خبر ۳۰۲۶۳ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم تاکید کرد

ضرورت پرهیز از نگاه‌های سلیقه‌ای در کارها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از نگاه‌های سلیقه‌ای در کارها انتقاد کرد و گفت: دخالت دادن تصمیمات سلیقه‌ای در امور مشکلات بسیاری را به بار آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدحسن رضوی ظهر امروز در جشنواره تقدیر از تعاونی‌های برتر که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان قم و به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، با بیان اینکه نگاه‌های سلیقه‌ای در گذشته مشکلات بسیار زیادی را ایجاد کرده است، اظهار کرد: برای دستیابی به نتیجه مناسب باید از نگاه‌های سلیقه‌ای پرهیز کرد.

وی ادامه داد: بر اساس مقدمات برنامه ششم توسعه که در حال تهیه است، اگر بخواهیم معدل پیشرفت را در نظر بگیریم، کمتر از 40 درصد در رسیدن به اهداف خود موفق بوده‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم تصریح کرد: اینکه با گذشت چند دهه از عمر انقلاب، موفقیت کشور در رسیدن به اهدافش کمتر از 40 درصد باشد، یک نقص بزرگ است که جای تامل دارد.

رضوی بیان کرد: در دولت‌های نهم و دهم نیز در برخی از مسائل و تصمیمات دیدگاه‌های سلیقه‌ای دخالت داشته که سبب بروز مشکلاتی شده است، اما در برنامه ششم توسعه تمام این مسائل در نظر گرفته شده است.

وی بر همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها برای دستیابی به پیشرفت تاکید کرد و یادآور شد: دستیابی به رشد بالاتر در پیشرفت نیازمند همدلی همه مجموعه‌هاست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم تصریح کرد: برای دستیابی به رشد 8 درصدی در برنامه ششم توسعه، باید با همدلی و همکاری همه‌جانبه تمام ارگان‌های مرتبط در راستای رسیدن به هدف گام برداریم.

رضوی یادآور شد: ما آمادگی داریم که در خدمت تعاونی‌ها بوده و جلساتی را با حضور استاندار برگزار کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com