کد خبر ۳۰۵۴۵ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
رئیس هیئت تنیس روی میز قم :

قم میزبان مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور شد

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: قم میزبان دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد عموئیان اظهار داشت: با صلاحدید فدراسیون تنیس روی میز و رایزنی‌های هیئت تنیس روی میز استان قم، میزبانی مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته اول کشور به قم واگذار شد.

وی افزود: بر این اساس دور برگشت لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از 29 شهریور تا 31 شهریور در قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: میزبانی مطلوب قم از اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان کشورمان که بهار امسال انجام شد، از عوامل اعطای میزبانی لیگ دسته اول به قم بود و این مسابقات در خانه تنیس روی میز قم برگزار می‌شود.

عموئیان بیان کرد: دور رفت این مسابقات در ارومیه برگزار شد و تیم تنیس روی میز استان قم با 3 پیروزی و 2 شکست در رده سوم گروه 6 تیمی خود قرار گرفت.

وی عنوان کرد: سید محمدمعین منتظری، پویا وفایی، سینا دشتبان، امیرعلی هاشم‌زاده، محمدمهدی اسدی، مهدی معدن کن، سید محمدامین منتظری و رضا گنجی نفرات تیم تنیس روی میز قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: در دور رفت این مسابقات تیم تنیس روی میز قم در دیدار برابر تیم‌های کرمانشاه و کاشان بازنده شد اما توانست تیم‌های گرگان، ارومیه و سقز به پیروزی برسد.

عموئیان خاطرنشان کرد: هدایت این تیم بر عهده ابوالفضل اسدی از مربیان فعال تنیس روی میز قم است و مجید گنجی به عنوان کمک مربی و ابوالفضل وفایی به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور دارند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com