کد خبر ۳۰۳۵۶ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

اعزام پینگ‌پنگ‌‌بازان قم به رقابت‌های بسیج کشور

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از اعزام پینگ پنگ بازان جوان قم به رقابت با ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات حوزه‌های بسیج کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: برای شناخت برترین‌های پینگ‌پنگ قم به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی حوزه‌های بسیج کشور یک دوره مسابقات انتخابی استان نیز برگزار کردیم و در نهایت نفرات اول تا سوم برای اعزام انتخاب شدند.

وی با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها، تصریح کرد: بازیکنان شرکت کننده در مسابقات انتخابی با انگیزه بسیار بالا برای کسب سهمیه به رقابت پرداختند اما در نهایت با پایان یافتن رقابت‌های پینگ‌پنگ انتخابی حوزه‌های بسیج نفراتی انتخاب شدند که مقام‌های برتر را کسب کردند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت، رقابت‌های تنیس روی‌میز حوزه‌های بسیج سراسر قم با حضور 28 نفر پینگ پنگ‌باز بسیجی به میزبانی مجموعه ورزشی تختی قم و در سالن شهید محمدی به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع شاهد رقابت جذاب و تماشایی بین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بودیم و بازی‌ها تا مرحله نهایی به شکلی ادامه پیدا کرد که سیدمحمدمعین منتظری و سیدمحمدامین منتظری با شکست دیگر حریفان خود جواز صعود به دیدار نهایی را به دست آوردند.

عموئیان یاد آور شد: در مسابقه پایانی بر سر کسب مقام قهرمانی و تعیین رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات سیدمحمدمعین منتظری توانست برادر و رقیب خود در این رقابت یعنی سیدمحمدامین منتظری را شکست داده و به عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها دست پیدا کند.

وی یاد آور شد: جایگاه نخست این دوره از پیکارهای انتخابی حوزه‌های بسیج تنیس روی‌میز قم در حالی به محمدمعین منتظری رسید که سیدمحمدامین منتظری به مقام نایب قهرمانی قناعت کرد و سیدحسین سیدعربی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه مسابقات کشوری بسیج پیش‌روی این عزیزان قرار دارد، اضافه کرد: این سه نفر برتر انتخابی قم، به مسابقات کشوری تنیس روی میز بسیج کشور که به میزبانی شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود، اعزام شده و با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به نبوغ و استعدادی که هر سه پینگ پنگ باز دارند و در چندین رقابت‌ کشوری نیز پیش از این شرکت کرده‌اند و با وجود سن کم خود از تجربیات بالایی نیز برخوردار هستند، انتظار داریم که در رقابت با شرکت کنندگان در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته و بین مقام‌های برتر قرار بگیرند.

عموئیان در پایان اظهار کرد: به غیر از رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، در طول سال اعزام‌های متنوعی از سوی هیئت پینگ پنگ استان قم به مسابقاتی نظیر بسیج کشور انجام می‌شود، ضمن اینکه پینگ پنگ بازان قم در پیکارهای لیگ این رشته ورزشی نیز شرکت کرده و با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com