کد خبر ۳۰۴۷۳ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
آیت‌الله علوی گرگانی خواستار شد

حمایت پست از ارسال مرسولات مجموعه‌های فرهنگی

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: از دفاتر مراجع عظام تقلید و همچنین مجموعه‌های فرهنگی، مرسولات پستی فرهنگی، ارسال می‌شود، که اداره پست باید برای این مرسولات تخفیف ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با عرض تسلیت به مناسب شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: این امام همام می‌فرمایند که اگر کسی خداوند را در کارها در نظر بگیرد، خداوند مقام او را بالا خواهد برد و باید ما نیز به این امر توجه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مهم پست گفت: مجموعه پست همواره خدمات زیادی را به مردم می‌رساند و از این رو قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

علوی‌گرگانی بیان کرد: پست مجموعه‌ای است که همه طبقات جامعه با آن ارتباط داشته و درگیر آن هستند و از این رو باید خدمات پست چشمگیر باشد.

این مرجع تقلید افزود: پست یک مجموعه قوی در نظام اسلامی است البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشد که خدمات‌رسانی خود را مطلوب‌تر و به‌روز به مردم ارائه کند.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: مجموعه پست در سراسر کشور باید به‌گونه‌ای فعالیت کند که موجب آبروی نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به اهمیت دقت در کار پست گفت: باید نظارت‌های خود را گسترش دهید و اجازه ندهید که حتی یک نامه و یا مرسوله پستی جابه‌جا نشود، چرا که دقت در کار شما بسیار مهم است.

این مرجع تقلید ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه شما، اعتماد مردم است و این بسیار بااهمیت است و نباید اجازه دهید این اعتماد مردم به پست خدشه‌دار شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به ارسال محصولات فرهنگی توسط پست گفت: در این زمینه باید سازوکاری تعریف شود که برای ارسال چنین محصولاتی پست نگاه تجاری نداشته باشد و خدمات‌رسانی کند.

وی افزود: از دفاتر مراجع عظام تقلید و همچنین مجموعه‌های فرهنگی، مرسولات پستی که همه آن‌ها فرهنگی هستند ارسال می‌شود، از این رو باید برای این مرسولات تخفیف ارائه شود.

آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: این گفته‌ها شخصی نیست، بلکه برای گسترش محصولات فرهنگی است، چرا که مراجع عظام تقلید نیز همانند مردم عادی هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com