کد خبر ۳۰۱۰۳ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷

برترین‌های کشتی فرنگی المپیاد دانشجویی پیام نور در قم مشخص شدند

برترین‌های کشتی فرنگی المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رقابت‌های کشتی فرنگی رقابت‌های ورزشی المپیاد دانشگاه‌های پیام نور کشور در قم به‌پایان رسید و نفرات بر‌تر معرفی شدند.

در این مسابقات در وزن 66 کیلوگرم علی نیکبخت از کهگیلویه و بویر احمد در دیدار نهایی برابر حمید اشرافی از خراسان رضوی به برتری رسید و به مدال طلای این مسابقات دست یافت و عبدالواحد فاطمی از آذربایجان غربی و عادل عابدی از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در دسته 75 کیلوگرم وحید کرانی از خوزستان موفق به کسب عنوان نخست شد و عنوان نایب قهرمانی به یعقوب داوریانی از کهگیلویه و بویراحمد رسید و حسین طاهری از مازندران و مصطفی آزادبخت از لرستان سوم شدند.

در وزن 85 کیلوگرم مقام نخست و عنوان قهرمانی به بهزاد تعقیب از خراسان رضوی رسید، صابر رنجبر از مازندران به مقام دوم رسید و وحید رحمتی از لرستاد و فرهاد ابراهیمی از البرز بر جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در دسته 130 کیلوگرم، فرزاد آباده فرنگی کار کرمانی در مسابقه فینال موفق به شکست نیما کرمی از مازندران شد و مدال طلای این دسته را از آن خود کرد.

آرمین بهرامی از خوزستان و مهراب رحمانی از ایلام عناوین مشترک سومی این وزن را از آن خود کردند در حالی که این مسابقات تنها در 4 وزن برگزار شد.

این مسابقات در 11 رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دو و میدانی، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com