کد خبر ۳۰۱۰۲ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

زنجان قهرمان مسابقات بدمینتون المپیاد پیام‌نور در قم شد

تیم بدمینتون زنجان با پیروزی بر سیستان و بلوچستان در دیدار نهایی، قهرمان مسابقات بدمینتون المپیاد پیام نور در قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رقابت‌های بدمینتون المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم‌های زنجان و سیستان و بلوچستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه نزدیک و نفس گیر در ‌‌نهایت با پیروزی 3 بر 2 تیم بدمینتون زنجان به پایان رسید.

تیم‌های بدمینتون همدان و گیلان نیز با قرار گرفتن در رده‌های دوم جدول گروه‌های 2 گانه مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در مرحله گروهی این مسابقات تیم‌ها زنجان گلستان، همدان، تهران، گیلان، چهارمحال و بختیاری، یزد و سیستان و بلوچستان حضور داشتند که تیم زنجان در گروه یک از سد تیم‌های گلستان، تهران و همدان گذشت و در نیمه نهایی گیلان را شکست داد.

سیستان و بلوچستان نیز با پیروزی بر یزد، چهارمحال و بختیاری و گیلان تا نیمه نهایی پیش آمد و در این مرحله از سد همدان عبور کرد اما در فینال مغلوب زنجان شد.

این مسابقات در 11 رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دو و می‌دانی، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com