کد خبر ۳۰۱۸۹ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹

نفرات بر‌تر مسابقات شنای المپیاد پیام‌نور در قم مشخص شدند

نفرات بر‌تر مسابقات شنای المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  رقابت‌های شنای المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در استخر حجاب قم برگزار شد.

در این مسابقات و در ماده 100 متر کرال سینه، امیر طاهری از تهران به مقام نخست رسید و امید ساکی از اصفهان دوم شد و در 100 متر کرال پشت عنوان نخست به هومن کریمی از تهران رسید و مجتبی طاهریان از اصفهان به مقام دوم دست یافت.

در ماده 50 متر قورباغه، مهرداد سیفی از تهران صاحب عنوان نخست شد و پیمان گرامی از اصفهان به مقام دوم رسید و در 100 متر مختلط انفرادی، امیر طاهری از تهران قهرمان شد و امیر شییرعلی زهرایی از قزوین به مقام دوم رسید.

در 4 در 50 متر آزاد تیمی، تهران، قزوین و اصفهان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در 400 متر آزاد کرال سینه، هومن کریمی از تهران و امیر ساکی از اصفهان اول و دوم شدند.

در 50 متر کرال پشت، نماینده قزوین سید محسن می‌ری همدانی به مقام نخست رسید و هومن کریمی از تهران دوم شد و در 50 متر آزاد، امیر طاهری از تهران اول شد و سجاد محبوب از اصفهان بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

در 100 متر پروانه، امید شیرعلی زهرایی از قزوین قهرمان شد و پیمان گرامی از اصفهان دوم شد و در 4 در 50 متر مختلط تیمی تیم‌های تهران، قزوین و سیستان و بلوچستان عناوین نخست را کسب کردند.

در 200 متر آزاد امید شیرعلی زهرایی از قزوین، در 100 متر قورباغه پیمان گرامی از اصفهان، در 50 متر پروانه امیر طاهری از تهران، در 200 متر مختلط انفرادی امید شیرعلی زهرایی از قزوین و در 4 در 100 متر آزاد تیمی اصفهان، سیستان و فارس عناوین بر‌تر را کسب کردند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com