کد خبر ۳۰۱۴۵ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۸
برای رفع دغدغه ها و نگرانی های مقام معظم رهبری؛

جبهه فرهنگی انقلاب سرباز ولایتمدار می خواهد نه ژنرال مدعی!!

جبهه فرهنگی مومن و متعهد به انقلاب اسلامی امروز بیش از آن که بخواهد زیر منت برخی ژنرال های همیشه مدعی برود، نیازمند زمان شناسی و اقدام به موقع سربازان ولایتمداری است که دغدغه شان کاستن از نگرانیِ این روزهای رهبر فرزانه انقلاب است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این کلام مقام معظم رهبری در سایت ها و به خصوص شبکه های اجتماعی بسیار بازتاب داشته آن جا که در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان فرمودند:«در عرصه‌ی فرهنگ، بنده به معنای واقعىِ کلمه، احساس نگرانی میکنم و حقیقتاً دغدغه دارم. این دغدغه از آن دغدغه‌هایی است که آدمی‌به خاطر آن، گاهی ممکن است نصفِ شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرّع کند. من چنین دغدغه‌ای دارم».

برای لبیک عملی به ندای رهبری ، امروز بیش از هر زمانی نیازمند فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب هستیم و مهم تر این که امروز به جای جریان اصولگرایی باید بگوییم جریان ارزش مداری و ولایت مداری و به ویژه این که در بُرهه کنونی نیاز به سربازانی داریم که امر ولی را اطاعت کنند و البته خود هرکدام به سخنگو و مفسر کلام رهبری تبدیل نشوند!

البته تقویت روحیه تحلیل و بینش یک اصل است و شاید در بعضی جاها چندان نیاز نباشد که همه اش از رهبری خرج کنیم ، اما به هر حال یک سری بدیهیات که تکلیف شرعی و ملی ما در برابر آن ها روشن است را باید لزوماً مدنظر قرار دهیم . این که امروز باید بدانیم که ماموریت و رسالت ما چیست تا اول آن را خوب بشناسیم و بعد متعهدانه و به درستی در مسیر عمل بدان حرکت کنیم.

خُب طبعاً وقتی با خلوص نیت گام برداشت و به وظیفه عمل کرد، نتیجه دیگر هر چه باشد مهم انجام تکلیف است و این یک سنت تخلف ناپذیر است که اگر استقامت بورزیم قطعاً هدایت و نصرت الهی با ما خواهد بود.

این موضوع به ویژه در عرصه های اجتماعی و فرهنگی خاصه از حیث امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله مهم و کلیدی است و به هیچ وجه شوخی بردار هم نیست.

نگارنده حدود 11 سال پیش در یادداشتی که به عنوان سرمقاله در یکی از روزنامه های سراسری به چاپ رسید مطلبی نوشت با عنوان" اصولگرایی سرباز صادق می خواهد"؛ به راستی امروز هم نیازمند سربازانی هستیم که صادقانه امر ولایت را به جان بخرند و در مسیر عملیاتی کردن  آن بدون نق زدن و آیه یأس خواندن بکوشند.

به عنوان نمونه و برای روشن شدن بیشتر عرض می کنیم که امروز حضرت آقا به صراحت بیان می دارند که خط انقلاب اسلامی با خط آمریکایی 180 درجه تضاد دارد و این کلام حضرت ایشان که دیگر تفسیر بردار نیست؛ ایشان تنها در مساله هسته ای آن هم بر اساس اقتضائاتی که خودشان صلاح دانسته اند اجازه مذاکره با آمریکا را داده اند اما متاسفانه برخی اصولگرایان از اصلاح طلبان دو آتشه نیز داغ تر شده و از لزوم ارتباط با شیطان بزرگ حرف می زنند!

این است که می گوییم جبهه فرهنگی و متکی بر ارزش های انقلاب ، سرباز صادق و ولایت مدار می خواهد نه ژنرال های همیشه مدعی که به جای خط دهی درست بر اساس منویات رهبری ، گاه بر اساس خواست پازل چینان قهار سیاست رفتار می کنند!!

منبع: انقلاب نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com