کد خبر ۳۰۷۱۲ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸
رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

برترین‌های جشنواره بدمینتون پسران قم معرفی شدند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از معرفی نفرات اول تا سوم رقابت‌های سه رده سنی جشنواره بدمینتون قهرمانی پسران قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: برگزاری چنین رقابت‌هایی در سطح استان این امکان را فراهم می‌کند تا ما به دقت استعدادهای این رشته ورزشی را زیر نظر گرفته و برای پشتوانه‌سازی بدمینتون قم در سال‌های آینده روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: در تقویمی که برای تشریح فعالیت‌های هیئت بدمینتون استان قم در سال جاری به معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده‌‌ایم‏، یکی از برنامه‌های ویژه هیئت به موضوع استعدادیابی از نخبه‌های این رشته اختصاص دارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد:‌ برگزاری دوره‌های پیش‌بینی شده آموزشی در فصل تابستان، ساماندهی فعالیت‌های آموزشی به انجام رسیده و استعدادیابی از بازیکنان شاخص رده‌های سنی پایه توسط مربیان آگاه و با دانش بدمینتون قم مهمترین هدف‌های کمیته استعدادیابی هیئت بدمینتون است که خوشبختانه تا کنون به خوبی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیروی از مدل‌های پیشرفته ورزشی در برنامه‌های آموزشی برگزار شده در مراکز و دوره‌‌های آموزشی یکی از اهداف مهمی است که به منظور بالا بردن و افزایش کارآیی ورزشکاران فعال در این هیئت ورزشی مدنظر قرار دارد.

پنجه‌باشی که یکی از اعضای کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون محسوب می‌شود ابراز کرد: کسب عناوین قهرمانی تنها هدف مجموعه هیئت بدمینتون قم نیست بلکه یکی از اهداف مهم در حال پیگیری، ایجاد بستری مناسب به منظور توسعه روابط اجتماعی از طریق افزایش فعالیت‌های ورزشی است که با برگزاری این چنین جشنواره‌هایی به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

وی بیان کرد: برای افزایش حضور در فعالیت‌های ورزشی به عنوان یک مشارکت اجتماعی از خانواده‌های 54 شرکت کننده در جشنواره بدمینتون پسران استان قم از سوی این هیئت ورزشی دعوت به عمل آمد تا در جریان دقیق نحوه برگزاری این مسابقات قرار بگیرند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: در پایان این جشنواره پرشور و مهیج که با نمایش تحسین برانگیز شرکت کنندگان همراه بود، ‌رقابت‌ها ویژه متولدین سال‌های 1380 و 1381 و با حضور 16 بدمینتون‌باز مستعد به انجام رسید و در نهایت محمدحسام جیلانی، سبحان امینی‌مقدم و حسین چاووشی عناوین برتر را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: همچنین سیدمحمدایلیا‌ مدنی، مصطفی محقق و عرفان ابوذری در رقابت 18 بدمینتون‌باز حاضر در مسابقات رده سنی 1382 و 1383 این جشنواره توانستند سکوهای اول تا سوم را به دست بیاورند، ضمن اینکه در رقابت‌های رده سنی 1384 نیز شاهد رقابت جذابی بودیم.

پنجه‌باشی عنوان کرد: در پایان رقابت‌های این رده سنی که با حضور 20 بدمینتون‌باز به انجام رسید و در بیشترین شرکت کننده در این جشنواره را به خود اختصاص داده بود، امیرحسام شاملی قهرمان شد، سهیل سزاوار به مقام نایب قهرمانی رسید و عنوان سومی را سیدمحمدطاها عارف به دست آورد، ‌ضمن اینکه با حضور رو‌ح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com