کد خبر ۳۰۱۸۳ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
در ارزیابی و رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی قم

شرکت آب و فاضلاب شهری قم دستگاه برتر استان شد

شرکت آب و فاضلاب شهر قم در ارزیابی و رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، نتایج ارزیابی عملکرد سال 1393 دستگاه‌های اجرایی استان قم در جلسه‌ای با حضور استاندار، فرماندار، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران‌کل ادارات و سازمان‌های استان قم اعلام شد.

بر این استان شرکت آب و فاضلاب استان قم توانست در ارزیابی و رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی استان قم در سال 93 رتبه برتر را در بین سایر دستگاه‌های استان کسب کند.

سیدمهدی صادقی استاندار قم نیز با اهدای لوحی به عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان این موفقیت را به وی و تلاشگران عرصه آبرسانی استان تبریک گفته و از زحمات آنها قدردانی کرده است.

در لوح تقدیر استاندار قم که در جلسه شورای اداری استان به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تقدیم شد، آمده است: نظر به اینکه طی ارزیابی و رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی استان قم در سال 93، دستگاه مورد مدیریت جنابعالی، حائز رتبه برتر شده است، بنابراین با گرامیداشت هفته دولت، یادآور خاطرات دولتمردان صدیق و خدمتگزار انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر و تبریک این توفیق درخور تحسین به‌دست‌آمده در سایه تلاش، کوشش و همدلی سازمانی، به‌پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما و مجموعه همکاران، این لوح تقدیم می‌شود.

استاندار قم در پایان این لوح تاکید کرده است: امید است با استعانت از درگاه ایزد حق‌تعالی، در خدمت به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد شایسته اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان قم موفق و سربلند باشید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com