کد خبر ۳۰۲۰۸ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم:

مسابقات ورزشی ظفرمندان در استان قم برگزار می‌شود

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم از برگزاری مسابقات ورزشی ظفرمندان در استان قم از فردا به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن رودباری اظهار کرد: برای نخستین بار در استان قم به همت یگان ویژه نیروی انتظامی مسابقات ورزشی ظفرمندان با شرکت تیم‌هایی از هلال احمر، آتش نشانی، سپاه پاسداران و یگان ویژه نیروی انتظامی در قالب هفت تیم هفت نفره در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، میدان موانع، راپل و پینت بال برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات از روز سه شنبه 17 شهریور با حضور فرماندهی انتظامی استان آغاز خواهد شد و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت و تیم‌های شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان هدف از برگزاری این مسابقات را نمایش توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی استان دانست و گفت: مردم بدانند که نیروهای امنیتی و حفاظتی استان در همه حال آماده هستند تا از جان، مال و ناموس آنان در هنگام بروز حادثه یا هر اتفاقی دفاع کنند.

وی افزود: یگان ویژه در سه حوزه اصلی ماموریت دارد که مهمترین آن کنترل اجتماعات غیر قانونی، رهایی گروگان و مبارزه با جرایم خشن است که لازمه آن هم آمادگی جسمانی نیروهای یگان است و این یگان همیشه در حال آموزش یا انجام عملیات است.

رودباری بیان کرد: نگاه ما در کنار ماموریت‌ها و عملیات‌های امنیتی، اجتماعی نیز هست و با سازمان‌ها، نهادها و مردم تعامل خوبی داریم زیرا معتقد هستیم سرمایه‌های اصلی ما همین مردم هستند که باید به آنان خدمت رسانی شود و با دیدن نیروهای یگان ویژه احساس امنیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: افرادی که از خط قرمز عبور می‌کنند هیچ وقت احساس امنیت نخواهند کرد و به شدت با افرادی که موجب سلب آرامش و آسایش مردم می‌شوند برخورد خواهیم کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com