کد خبر ۳۰۲۵۰ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم:

راه‌اندازی شهرک خودرو در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها برای ساماندهی مشاغل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری درباره فعالیت‌های این سازمان گفت: سازمان‌ها به عنوان بازوهای اجرایی هستند که نسبت به وظایف خود باید حساس باشند و دقیق عمل کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم افزود: سازمان میادین به عنوان تامین کننده فضای عرضه میوه و تره‌بار به ساخت میدان مرکزی شهید رجایی پرداخته است و عمده فروش‌ها نیز در کنار آنها مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا فعالیت در این زمینه به طور کامل به میدان شهید رجایی انتقال پیدا کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم تا با توجه به واحدهایی که ساختیم به سازمان میادین و غرفه‌ها و سوله‌هایی که ساخته شده انتقال پیدا کنیم و در مرکز شهر فقط دفتر فروش داشته باشیم.

مظفری به هدف از این اقدام اشاره کرد و عنوان داشت: برای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر این کار انجام می‌شود تا تجمع در مرکز شهر اتفاق نیفتد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم از ساخت شهرک خودرو خبر داد و بیان کرد: در ارتباط با بحث خدماتی نیز برای ساخت شهرک خودرو اقدامات لازم صورت گرفته و خدمات نمایشگاهی و جانبی خودرو طراحی شده و قرار داد آن هم منعقد شده است و بهمن ماه سال جاری کلنگ این مجموعه به زمین زده می‌شود.

وی اضافه کرد: انعقاد قرارداد با طرف خارجی برای سورتمه ریلی از دیگر برنامه‌ها است که با توجه به ظرفیت بالقوه قم که نیازمند فضای تفریحی است باید به گسترش مکان های تفریحی پرداخت.

مظفری به فعالیت 18 فروشگاه در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در بحث مجموعه فروشگاه‌های تابع سازمان به عنوان تامین کننده مکان، 18 فروشگاه در سطح شهر ایجاد شده و در حال خدمت رسانی هستند و به عنوان بازراچه ما یحتاج عمومی فعالیت می‌کنند.

وی ساماندهی نمایشگاه صنایع دستی را یکی دیگر از اقدامات سازمان برشمرد و تصریح کرد: آمادگی این را داریم که زمین مورد نیاز برای برای ساماندهی وانت بارها تامین شود به شرطی که همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کنند چون تنها وظیفه سازمان نیست.

مظفری افزود: راهنمایی و رانندگی، استانداری و دستگاه‌های نظارتی باید همراهی کنند تا ساماندهی بازارهای روز، کارگر‌های ساختمانی و دیگر مشاغل اتفاق بیفتد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com