کد خبر ۳۰۲۷۵ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان ما باید دوست و دشمن را تشخیص دهند/ نباید افرادی که به این کشور خیانت کرده اند را دوست واقعی خود دانست

حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به افزایش دشمنی‌ها بعد از برجام ابراز داشت: نباید در مقابل کسانی که سال‌ها با ما دشمنی و خصومت داشته‌اند کوتاه آمده و در مقابل آنها غفلت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم که ظهر سه‌شنبه با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری، استاندار، شهردار، فرماندار و جمعی از مسئولان قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به حمایت مراجع تقلید از قانون امر به معروف و نهی از منکر، گفت: این قانون با فراز و نشیب‌ها و تلاش نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار و رفتار نیروهای کشور باید به گونه‌ای باشد که در دشمن ایجاد رعب و وحشت کند، عنوان داشت: این قدرت هم باید معنوی و هم از لحاظ تجهیزات باشد تا دشمنان همواره نسبت به ما نوعی ترس داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به افزایش دشمنی‌ها بعد از برجام ابراز داشت: نباید در مقابل کسانی که سال‌ها با ما دشمنی و خصومت داشته‌اند کوتاه آمده و در مقابل آنها غفلت کنیم.

وی ادامه داد: ما دشمنانی مانند انگلیس با سابقه خصومت چندین ساله با کشورمان داشته‌ایم بنابراین نباید به دنبال باز کردن سفارتخانه این کشور‌ها باشیم.

حجت الاسلام آشتیانی در عین حال با اشاره به اینکه برخی از رفت و آمد‌ها برای نفوذ در اقتصاد و سیاست کشور ما است، تأکید کرد: روحیه‌ای که در بسیج و سپاه وجود دارد قطعا جلوی دشمنان را خواهد گرفت و ما می‌توانیم به خوبی در مسیر رشد و تعالی کشور حرکت کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com