کد خبر ۳۰۴۳۷ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی:

پول‌های بلوکه‌شده توسط دولت پیش‌خور شده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که پول‌های بلوکه‌شده توسط دولت پیش‌خور شده است، گفت: حداکثر 15 میلیارد دلار از محل آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده دست دولت را می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی با اشاره به پروژه‌های عمرانی استان قم، اظهار داشت: از زمانی که آقای دلبری رفت وقفه‌ای جدی در کار ایجادشده بود که با حضور شهردار جدید به حمدالله این عقب‌ماندگی جبران خواهد شد.

 وی به بازدید از پروژه‌ای عمرانی سطح شهر اشاره کرد و افزود: مجموعه پل‌های 9 دی که ازلحاظ فرهنگی ارتباط نیروگاه با مرکزیت شهر را برقرار کرده است از اهمیت بسیاری برخوردار است که انشا الله تا پایان سال لوپ های آن کامل می‌شود.

آشتیانی بابیان این‌که سایر پروژه‌های استان هم از حالت رکود خارج‌شده‌اند، تصریح کرد: پروژه تقاطع 15 خرداد و همچنین بلوار مرجعیت ازجمله پروژه‌های مهم استان هستند که تا آخر سال می‌توان شاهد تکمیل شدن و آماده‌سازی آن‌ها برای افتتاح بود.

وی در خصوص عدم تخصیص بودجه مناسب دولتی به پروژه‌های ملی استان، گفت: با توجه به پایین آمدن شدید قیمت نفت، عدم‌حمایت دولت از پروژه‌های ملی به این خاطر است که وضع دولت خوب نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که اخیراً برای مراکز استان‌ها یک بودجه بسیار کمی اختصاص‌یافته است، خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌های دولتی‌ها از ابتدای سال گذشته تنها امیدی بود که از محل آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده به پروژه‌های عمرانی کمک شود که آن‌هم توسط دولت پیش‌خور شده و به نظر می‌آید تنها 10 الی 15 میلیارد دلار به ریال تبدیل می‌شود.

منبع : قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com