کد خبر ۳۰۴۷۱ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های نخستین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری قم

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از معرفی نفرات برتر نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدکاظم حججی گفت: قبل از هر اعزامی به رقابت‌های لیگ و پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور حتماً یک رقابت استانی را برای رکاب‌زنان قم در نظر می‌گیریم تا آنها با آمادگی کامل در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های استانی موجب می‌شود تا هم نقاط ضعف و قوت فنی و هم کاستی‌های رکاب‌زنان در آستانه رقابت‌های کشوری به خوبی شناسایی شود و بعد از آن با بهترین شرایط در رقابت‌های لیگ یا مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور به میدان برویم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: قم در دوچرخه‌سواری استعدادهای خوبی دارد و اگرچه هنوز از نظر امکانات به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم، اما با همین بضاعت نیز سعی‌ کرده‌ایم که در استان مسابقات استانی را به موقع و با کیفیت مطلوب برگزار کنیم و در سطح کشور نیز طبق تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور حضور داشته باشیم.

وی از برگزاری رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های استان قم خبر داد و افزود: این رقابت‌ها در رشته کوهستان برنامه‌ریزی شده و نخستین مرحله مسابقات در حالی به انجام رسید که شاهد استقبال خوب دوچرخه‌سواران و رقابت نزدیک آنها برای کسب عناوین برتر بودیم.

حججی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت دوچرخه‌سواری،‌ دور دوم از نخستین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم طبق تقویم ورزشی هیئت در کوهستان مفید به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات لیگ کوهستان در حالی مرحله دوم خود را پشت سر گذاشت که مرحله نخست این رقابت‌ها به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت هفته دولت به انجام رسیده بود و در هر دو مرحله شاهد رقابت نزدیک و جذابی بین رکاب‌زنان بودیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم ادامه داد: لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قم در رشته دور حذفی در بلوار فردوس قم با شرکت 9 تیم برگزار شد و در پایان مهدی علیرضالو از تیم هم‌رکابان (الف) قم بالاتر از دیگر رقبای خود به عنوان نخست دست یافت، محمدرضا حائری‌تار از تیم امین سیکلت به مقام نایب قهرمانی رسید و عرفان واحدی نیز دیگر رکاب‌زنی بود که به عنوان سومی بسنده کرد.

وی یادآور شد: در مجموع امتیازهای دو مرحله سپری شده از لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم، تیم هم‌رکابان (ب) در جایگاه نخست قرار دارد و تیم‌های ثامن‌الائمه و امین سیکلت در جدول رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

حججی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی این هیئت برای مرحله سوم گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی هئیت دوچرخه‌سواری، لیگ کوهستان در سه مرحله طراحی شده است که در هر مرحله دو مسابقه کراس کانتری و دور حذفی به اجرا درخواهد آمد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com