کد خبر ۳۰۵۰۷ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

۳۰۵ بار تماس یک مزاحم تلفنی با اورژانس قم

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم وجود مزاحمان تلفنی را از جمله مشکلات این مرکز عنوان کرد و گفت: فردی که ۳۰۵ بار با مرکز فوریت‌های پزشکی قم تماس گرفته بود شناسایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی اظهار داشت: واژگونی خودروی پراید در کمربندی ۷۲ تن در قم منجر به فوت دختر بچه ۶ ساله و مجروح شدن شدید سه نفر دیگر شد که یک مجروح بدحال بوده و با عملیات احیا انتقال داده شد.

وی افزود: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم گفت: در محور ساوه - سلفچگان برخورد و تصادف تریلی با خودروی پراید متأسفانه پنج مجروح برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

حسنی در خصوص مزاحمین تلفنی اورژانس نیز افزود:‌ از جمله مشکلاتی که اورژانس در راستای ارائه خدمات درمانی به موقع با آن درگیر است مزاحمین تلفنی هستند که از آنان به عنوان تهدیدکنندگان خط مقدم سلامت یاد می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه فردی به عنوان مزاحم تلفنی ۳۰۵ بار با خط ۰۹۱۰ با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس برقرار کرده بود که شناسایی شد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com