کد خبر ۳۰۵۴۶ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت

امدادرسانی اورژانس قم در 194 ماموریت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از ثبت بیش از یک‌هزار ماموریت در اورژانس قم طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تماس‌ها منجر به انجام 194 تماس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت یک‌هزار و 252 تماس در اورژانس قم به ثبت رسید که منجر به انجام 194 ماموریت شد.

وی در خصوص کیفیت ماموریت‌های انجام شده در این مدت افزود: 174 مورد از این ماموریت‌ها شهری و 20 مورد دیگر نیز مربوط به ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آمار تصادفات این مدت بیان کرد: در این مدت 76 مورد تصادف به وقوع پیوست که 62 مورد آن شهری و 14 مورد دیگر نیز جاده‌ای بود.

حسنی در خصوص مجروحان این سوانح اظهار کرد: سوانح ترافیکی 24 ساعت گذشته با مجروح شدن 97 نفر همراه بود.

وی بیان کرد: 37 نفر از مجروحان این حوادث به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 65 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به آمار حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سوارها اشاره رو ابراز کرد: 53 مورد از مجموع حوادث این مدت به موتورسیکلت‌سوارها اختصاص داشته است.

حسنی با اعلام اینکه 68 نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سوارها مجروح شدند که 25 نفر از آنها به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و 43 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com