کد خبر ۳۰۵۰۹ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
آیت‌الله فاضل‌لنکرانی:

کنترل تورم مهمترین خدمت به مردم

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اینکه کنترل تورم در جامعه مهمترین خدمت بوده است، گفت: عدم استفاده از جوانان به ضرر مجلس و دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی ظهر امروز در جمع اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار، با اشاره به حوادث جدید فلسطین، اظهار کرد: فاجعه فلسطین و مسجد الاقصی یکی از فاجعه‌های ننگینی است که رژیم اسرائیل رقم زده است.

وی افزود: اسرائیل توطئه‌های جدیدی برای فلسطین و مسجد الاقصی پیاده می‌کند و وظیفه مسلمانان است که با نشان دادن انزجار خود از این اقدامات، اسرائیل غاصب را محکوم کنند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با اشاره به اینکه همه مسلمانان باید حرکات و نقشه‌های اسرائیل را بشناسند، گفت: اسرائیل دشمن قسم خورده مسلمانان است و هیچگاه دست از این دشمنی بر نخواهد داشت و سعی در محو کردن اسلام دارد.

آیت‌الله فاضل‌لنکرانی تصریح کرد: اسرائیل از بدو تولد نقشه نابودی اسلام را در سر داشته است، امیدواریم همانگونه که ایران همیشه اقدامات اسرائیل را محکوم کرده است باز هم اینگونه اقدامات را محکوم کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نسبت به کار و کارگر حساسیت ویژه‌ای دارند گفت: دین اسلام قداست خاصی را برای قشر کارگر قائل است، اسلام بیکار بودن انسان‌ها را بسیار قبیح می‌داند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: انسانی که دستش همیشه جلوی دیگران دراز باشد ملعون است، انسان همیشه باید فعال و در حال کار کردن باشد.

آیت‌الله فاضل‌لنکرانی با اشاره به اینکه در سال 1390 اعتراض خود را نسبت به ارائه یارانه به مردم ارائه اعلام کرده است گفت: برخی معتقد بودند که یارانه‌ها تحول عظیمی را در اقتصاد کشور به وجود می‌آورد.

وی بیان کرد: یارانه از نظر دین صحیح نیست، یارانه تولید کشور را کاهش داده و بیکاری را در جامعه افزایش داده و مشکلات بسیاری را به جامعه تحمیل می‌کند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) یادآور شد: برخی معقتدند قانون یارانه خوب است اما به خوبی در جامعه اجرا نشده است، در حال حاضر یارانه‌ها ضررهای بسیاری را برای جامعه داشته است.

آیت‌الله فاضل‌لنکرانی با اشاره به اینکه یارانه‌ها باید صرف احیای کارخانجات و طرح‌های عمرانی می‌شد، گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد انگیزه کار کردن ندارند زیرا که می‌دانند هر ماه یارانه‌ای را از دولت دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از معضلات امروز جامعه به دست جوانان می‌تواند حل شود، این یک شعار نیست زیرا که جوانان خدمات و فعالیت‌های بسیاری برای جامعه انجام داده‌اند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه کشوری که رکود دارد، پول نفت به دستش نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: کشور تولید نفت محدودی دارد و با مشکل یارانه مواجه است و همین‌ که توانسته تورم را در جامعه کنترل کند، خدمت بزرگی به کرده است.

وی بیان کرد: مسئولان و مجلس شورای اسلامی باید از جوانان استفاده کنند، عدم استفاده از توانایی جوانان به ضرر مجلس و مسئولان خواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com