کد خبر ۳۰۵۴۲ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم:

وضعیت حجاب برخی شهرها یادآور راهپیمایی ضد حجاب سال 58

عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم گفت: وضعیت حجاب در برخی شهرها انسان را به یاد راه‌پیمایی علیه حجاب در سال 58 می‌اندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجتبی سبحانی چهارشنبه شب در دیدار اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس و معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: دغدغه مسائل فرهنگی در کشور وجود دارد.

وی افزود: مباحثی همچون مذاکرات هسته‌ای، مشکلات اقتصادی را به حاشیه رانده است در حالیکه می‌بینیم دشمنان در حال نفوذ به داخل خانه‌های ما هستند.

عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم با بیان اینکه وضعیت حجاب هم در برخی شهرستان‌ها انسان را به یاد سال 58 می‌اندازد که عده‌ای از بانوان در تهران، راه‌پیمایی علیه حجاب به راه انداخته بودند گفت: باید دید متولی این وضعیت کیست و چه کسی باید به این شرایط رسیدگی کند و جای سبک زندگی اسلامی در این بین کجاست؟

وی ادامه داد: سئوال اساسی اینجاست که کدام دستگاه و نهاد، وظیفه رسیدگی به مسائل فرهنگی را دارد و چرا مصوبه مجلس درباره طرح امر به معروف و نهی از منکر اجرایی نمی‌شود.

سبحانی با اشاره به اینکه نشریه‌ای نیست که به طور کامل از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف امام و شهدا دفاع کند خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، ارشاد و شهرداری‌ها و شوراها کدامیک مسئول مباحث فرهنگی هستند و باید پاسخگو باشند؟

منبع :  فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com