کد خبر ۳۰۵۴۸ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم خبر داد

رقابت کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم در مسابقات جهانی شیتوریو

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم از حضور کاراته‌کاهای این باشگاه به نمایندگی از قم در مسابقات جهانی کاراته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، پیمان نظری اظهار کرد: به نمایندگی از باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم هر ساله در قالب مربی و بازیکن، نفرات بسیار زیادی در مسابقات مختلف داخلی و برون‌‌مرزی برای ورزش استان قم افتخارآفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: باشگاه آوای‌رزم قم سرشار از استعدادهای رشته کاراته است و دلیل تاثیرگذاری مثبت این باشگاه در سطح اول کاراته قم و کشورمان، برخورداری از دانش و تجربه قهرمان اسبق کاراته کشورمان در میادین داخلی و برون‌مرزی و مربی فعلی تیم ملی یعنی مجید عبدالحسینی است.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم از حضور کاراته‌کاهای توانمند این باشگاه در مسابقات کاراته قهرمانی مردان جهان خبر داد و عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور چهره‌های شاخص کاراته از نقاط مختلف دنیا در سبک شیتوریو یونیون برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در مسابقات جهانی سبک شیتوریو یونوین از امروز رقابت خود را برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف آغاز می‌کنند در حالی که رقابت‌ آنها تا تعیین نفرات اول تا سوم تمام وزن‌ها تا جمعه شب 27 شهریورماه ادامه می‌یابد.

نظری در ادامه به تعداد کاراته‌کاهای حاضر در این مسابقات اشاره کرد و افزود: تهران میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد و این پیکارها با حضور 200 کاراته‌کا از کشورهای مختلف جهان و نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری سبک شیتوریو یونیون به انجام خواهد رسید.

وی یادآور شد: کاراته‌کاهای باشگاه آوای رزم که در لیگ جوانه‌های کشور صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی محسوب می‌شوند به منظور شرکت در مسابقات کاراته مردان جهان در تهران و مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان جهانی WSKF تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده‌اند.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم ابراز کرد: کاراته‌کاهای باشگاه ما علاوه بر مسابقات جهانی سبک شیتوریو، در تمام رده‌های سنی روزهای اول تا سوم مهرماه به میزبانی استان همدان در رقابت‌های سبک شوتوکان نیز به مصاف حریفان می‌روند در حالی که تمرینات این دو تیم پرامید و آماده زیر نظر مجید عبدالحسینی سرمربی سابق تیم ملی کاراته برگزار شده است.

وی در ادامه به درخشش کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم در شروع فصل جدید لیگ‌ کاراته جوانه‌ها اشاره کرد و افزود: بازیکنان شایسته تیم آوای‌رزم قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور توانستند با دو پیروزی در برابر نماینده تهران و نماینده گلپایگان در صدر جدول رده‌‌بندی قرار بگیرند.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین در مردادماه سال جاری کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم در مسابقات قهرمانی کاراته کشور که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد با شایستگی صاحب 64 مدال رنگارنگ کشوری شده‌اند.

وی افزود: کادر فنی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم در دو رقابت جهانی و کشوری پیش‌رو با سرمربیگری قهرمان ارزنده کاراته ایران و جهان یعنی مجید عبدالحسینی، مربیگری پیمان نظری و علیرضا نظری نماینده سبک شوتوکان جهانی WSKF استان قم به مصاف حریفان می‌رود.

منبع  : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com