کد خبر ۳۰۶۲۵ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
کارشناس مسئول اداره‌کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

فعالیت 200 نفر خیر در امر مدرسه‌سازی قم

کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه حدود 200 نفر خیر به همکاری در امر مدرسه‌سازی در قم پرداختند، گفت: طراحی و نظارت احداث مدرسه‌ به عهده اداره‌کل نوسازی مدارس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  حسین ایرانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد:‌ این مجمع توسط هیئت امنایی اداره می‌شود که هیئت امنا با رای‌گیری، هیئت ریسه مجمع را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه شامل مدیر عامل، هیئت مدیره، خزانه‌دار و منشی است که کارهای اداری را انجام می‌دهد، خیرانی که می‌خواهند مدرسه را احداث کنند، به مجمع خیرین مدرسه‌ساز مراجعه می‌کنند.

کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به واگذاری زمین از سوی خیرین گفت: در این بخش پیگیری کارها از طریق بخش مشارکت‌های مردمی اداره نوسازی مدارس انجام می‌شود و مجمع خیرین مدرسه‌ساز کارهای اداری برای تصرف زمین‌های اهدایی را انجام می‌دهد یا پروانه‌هایی برای ساخت صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه 200 خیر به همکاری در امر مدرسه‌سازی در قم پرداختند، گفت: طراحی و نظارت احداث مدرسه به عهده اداره‌کل نوسازی مدارس است و خیرین تنها هزینه احداث بنا را بر عهده دارند که نقشه‌ها، طراحی سازه و معماری و نظارت آن توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com