کد خبر ۳۰۹۱۸ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
در وزن منهای 74 کیلوگرم

تکواندوکار قم به المپیک نظامیان جهان اعزام می‌شود

تکواندوکار مطرح استان قم برای همراهی تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات المپیک نظامیان جهان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این تکواندوکار قمی سیدمحمد رفیعی است که بعد از کسب مدال‌های رنگارنگ از میادین متنوع کشوری، بین‌المللی و آسیایی اکنون به دنبال موفقیت در پیکارهای نظامیان جهان در اردوها و تمرینات آماده‌سازی تیم ملی نیروهای مسلح کشورمان حضور دارد.

سیدمحمد رفیعی در تلاش برای اعزام به رقابت‌های نظامیان جهان در مسابقات انتخابی تکواندوی نیروهای مسلح موفق ظاهر شد و حالا با انگیزه بالا در اردوی تیم ملی توانمندی و قابلیت‌های خود را برای اعزام به این دوره از پیکارهای جهان به نمایش می‌گذارد.

تیم ملی تکواندو کشورمان در حالی خود را برای حضور در مسابقات تکواندو المپیاد نظامیان جهان آماده می‌کند که تکواندوکاران نیروهای مسلح ایران در سال 2012 مقام قهرمانی جهان را به دست آورده‌اند و اکنون با تمام توان برای کسب افتخاری دیگر در عرصه رقابت‌های جهانی تلاش می‌کنند.

سیدمحمد رفیعی که سابقه کسب موفقیت‌های پرشماری را همراه با تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان داشته این روزها تلاش کند تا در اردوی تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح یکی از چهره‌های موفق باشد و یک مدال برون‌مرزی دیگر به ویترین افتخارات خود بیافزاید.

تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان برای شرکت در ششمین دوره المیپک نظامیان جهان با 12 هوگوپوش به مصاف حریفان خود خواهد رفت در حالی که سیدمحمد رفیعی در وزن پنجم یا منهای 74 کیلوگرم یکی از اعضای تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی محسوب می‌شود.

این در حالی است که بازی‌های ورزشی المپیک ارتش‌های جهان با عنوان سیزم از هشتم تا بیست و دوم مهرماه به میزبانی شهر مونگ‌یونگ کشور کره جنوبی برگزار می‌شود و مسابقات رشته تکواندو از شانزدهم مهرماه به مدت سه روز به انجام خواهد رسید.

تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در این رقابت‌ها با 12 هوگوپوش به مصاف رقبای خود می‌رود در حالی که در ترکیب تیم ایران در این دوره از بازی‌ها تکواندوکاران اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم عضویت دارند.

در ترکیب تیم مردان کشورمان در وزن 54 کیلوگرم مهدی اسحاقی، در وزن 58 کیلوگرم هادی تیران‌ولی‌پور، در وزن 63 کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی، در وزن 68 کیلوگرم بهنام اسبقی، در وزن 74 کیلوگرم سیدمحمد رفیعی، در وزن 80 کیلوگرم سعید رجبی، در وزن 87 کیلوگرم مرتضی شیری و در وزن 87 کیلوگرم سجاد مردانی به میدان می‌روند.

این در شرایطی است که سرمربیگری تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در این دوره از رقابت‌های تکواندو المپیک نظامیان جهان در کره جنوبی  بر عهده محمدرضا زوار است و مربیان تیم ملی در این رقابت‌ها رجب‌علی نعیمی، جلال چروکی و سیدمحمد داوودی هستند.

نماینده تکواندو استان قم آخرین بار اسفند ماه سال قبل از مسابقات بین‌المللی هلند موفق به کسب مدال نقره شد و اکنون در ترکیب تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح ایران در یک تورنمنت معتبر دیگر، در کشور مهد تکواندو جهان یعنی کره جنوبی به دنبال کسب موفقیت است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com