کد خبر ۳۰۸۹۶ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

تیم داوری مصاف یاسین‌پیشرو قم و مس‌سونگون معرفی شد

دپارتمان داوری اسامی تیم قضاوت کننده مسابقات حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بعد از آخرین پیروزی خارج از خانه که در هفته پنجم در میهمانی تیم فوتسال حفاری اهواز به دست آورد، اکنون با هدف به دست آوردن سه امتیاز از میهمانی تیم مس سونگون ورزقان برابر این تیم صف‌آرایی می‌کند.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای انجام بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز راهی تبریز شدند تا عصر هفتمین روز مهرماه در تلاش برای کسب سه امتیاز برابر تیم سوم جدول رده‌بندی یعنی مس‌سونگون ورزقان به میدان بروند.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم به خوبی می‌دانند که کسب سه امتیاز از مصاف حساس این هفته با مس‌سونگون اهمیت زیادی دارد و با توجه به انجام این بازی در خانه حریف‏ باید از تمام توان خود برای کسب سه امتیاز استفاده کرده و فاصله خود را با بالای جدولی‌ها کاهش بدهند.

بازیکنان تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای این دیدار قطعاً باید روحیه بالاتری نسبت به آخرین میهمانی این فصل خود در خانه تیم شهروند ساری داشته باشند، زیرا وقتی در هفته دهم به خانه تیم شهروند رفتند هم علیرضا وفایی ستاره ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتند و هم اینکه چند هفته از برد محروم بودند.

اما اکنون شاگردان غیاثی در شرایط خوبی از نظر روحی و جسمی قرار دارند، زیرا آنها هفته قبل توانستند تیم چهارم جدول یعنی فردوسی مشهد را در قم با شکست مواجه کنند و در آستانه‌ بازی هفته دوازدهم با تیم مس‌سونگون ورزقان سه امتیاز ارزشمند به دست بیاورند.

دیدار یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون حساسیت‌های بالایی دارد، زیرا تیم مس هم‌اکنون در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر با یک بازی کمتر تعقیب کننده تیم‌های بالانشین تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان است و یاسین‌پیشرو قم نیز قصد دارد خود را به جمع این سه تیم نزدیک کند.

یاسین‌پیشرو قم در حالی به میهمانی تیم مس سونگون می‌رود که از بازی‌های خارج از خانه قبل خود برتری در مقابل تیم‌های کاشی‌نیلوی اصفهان، فرش آرای مشهد و حفاری اهواز را در کارنامه دارد و البته در میهمانی تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری نیز به حریفان باخته است.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که هم‌اکنون با کسب 16 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده از ساعت 17 روز سه‌شنبه هفته جاری هفتم مهرماه در هفته دوازدهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال برابر تیم 19 امتیازی رده سوم جدول یعنی مس سونگون ورزقان به میدان می‌رود، در حالی که رقیب با یک بازی کمتر این تعداد امتیاز کسب کرده است.

دپارتمان داوری با توجه به حساسیت‌های این بازی، علیرضا سهرابی داور بین‌المللی فوتسال را به عنوان داور نخست مسابقه یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون انتخاب کرده است، ضمن اینکه اصغر علی‌بیگی به عنوان داور دوم، کمال بایزیدی به عنوان داور وقت‌نگهدار و یوسف افضلی به عنوان داور ذخیره در این مسابقه حضور دارند و سیدصدرالدین موسوی ناظر بازی خواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com