کد خبر ۳۰۳۹۱ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
در هفته نهم لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد

میزبانی یاسین‌پیشرو قم از آذرخش هرمزگان

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم آذرخش هرمزگان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم این‌روزها از نظر نتیجه‌گیری در لیگ برتر فوتسال حال چندان خوشی ندارند چراکه ناکامی‌های دو هفته اخیر موجب شده تا بازیکنان این تیم کمی از نظر روحی در تنگنا قرار بگیرند اما شاید سفر به کشور قطر موجب شده باشد که آنها یک‌بار دیگر انگیزه خود را به دست آورده و در پنج هفته‌ پایانی نیم‌فصل به دنبال جبران امتیازات از دست رفته باشند و با انگیزه‌تر از گذشته به تمرینات این تیم رفته و برابر حریفان حاضر شوند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان ناباورانه نتیجه را واگذار کرد و با اختلاف دو گل در میهمانی حریف مطرح و مدعی خود باخت تا چهارمین شکست این فصل را بپذیرد.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم که در دو بازی گذشته خود برابر تیم‌ انتهای جدولی و قعرنشین مقاومت البرز و همچنین گیتی‌پسند اصفهان نتیجه‌ خوبی کسب نکرده‌اند باید تمام توان خود را برای پیروزی در دیدار خانگی هفته نهم برابر تیم آذرخش هرمزگان به کار بگیرند.

در واقع روند ضعیف و دور از انتظاری که این تیم در دو هفته اخیر بازی‌های لیگ شانزدهم فوتسال کشور پیش گرفته کمی این تیم را از قهرمانی دور کرده و با توجه به توقف تاسیسات دریایی در هفته هشتم و فاصله قابل جبران با تیم‌های بالانشین، اکنون فوتسال‌دوستان قمی بار دیگر امیدوارند که این تیم مدعی شود.

در حالی که هشت هفته قبلی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با ثبت چهار شکست برای تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برابر حریفان همراه بوده حالا امیدواری هواداران یاسین‌پیشرو قم این است که پنجمین پیروزی این فصل در بازی خانگی هفته نهم لیگ برتر مقابل آذرخش هرمزگان رقم بخورد و نماینده قم از شرایط خاص خارج شود.

این هفته براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتسال، دیدارهای هفته نهم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه به انجام خواهد رسید اما با توجه به حضور تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در سفر به قطر، دیداری خانگی این تیم با آذرخش هرمزگان روز یکشنبه بیست و دوم شهریور ماه در قم به انجام خواهد رسید.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تاکنون از هشت مسابقه خود 12 امتیاز کسب کرده است و بدین ترتیب در مکان پنجم جدول رده‌بندی پیکارهای این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده اما تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از هشت بازی خود 9 امتیاز اندوخته و هم اکنون در مکان یازدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال ایران جای دارد.

دیدار حساس این تیم در هفته نهم از شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم فوتسال آذرخش هرمزگان از ساعت 17 روز یکشنبه بیست و دوم شهریور ماه ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com