کد خبر ۲۹۸۳۷ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

بازی با پدیده بهترین بازی صبا در این فصل بود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازی با پدیده بهترین بازی صبا در این فصل بود گفت:حامد لک می‌تواند بهترین دروازه‌بان ایران باشد.

به گزارش قم نا  ، علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد اظهار داشت: بازی امروز صبا برابر پدیده بهترین بازی صبا از ابتدای فصل تاکنون بود و نشان داد تیم ما بتدریج به آمادگی بدنی و تاکتیکی می‌رسد.

وی افزود: می‌توانستیم در‌‌ همان نیمه نخست کار را تمام کنیم که موقعیت‌هایی را از دست دادیم البته پدیده هم در یک مورد روی دروازه ما خطرساز شد که حامد لک بهترین واکنش ممکن را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در تمام پست‌ها روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به‌شناختی که از حریف داشتیم تغییر تاکتیک دادیم و با 2 مهاجم بازی کردیم و در ‌‌نهایت به هدفمان رسیدیم.

دایی بیان کرد: کار سختی در پیش داریم و باید از این تعطیلی استفاده کنیم و کار ما از جمعه دوباره آغاز می‌شود و می‌خواهیم صبا را پس از تعطیلات به تیمی آماده و سرحال‌تر تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: در بازی امروز از تاکتیک‌های مختلفی استفاده کردیم و از دقیقه 65 دچار افت شدیم اما حضور کریم اسلامی و فرشید باقری به تیم ما انرژی تازه‌ای داد و توانستیم دوباره بازی را در اختیار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره عملکرد حامد لک در این بازی تصریح کرد: باید از بهزاد غلامپور تشکر کنم که به دروازه بانان ما کمک زیادی کرده و حامد لک هم در صورت ادامه این روند می‌تواند بهترین دروازه‌بان ایران باشد و برای تیم ملی هم مثمر ثمر باشد.

دایی درباره عدم حضورش در بازی ستارگان و اظهارات پروین برای حضور دایی در این بازی خاطرنشان کرد: تصمیمم در این مورد قطعی است و بچه نیستیم که در روزنامه‌ها برای هم پیغام و پسغام بفرستیم و تصمیم من، کمک به صبا و بودن در کنار تیمم است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com