کد خبر ۳۰۸۷۴ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

صبای قم در میهمانی پرسپولیس/ دایی به تیم سابقش رسید

تیم فوتبال صبای قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از اینکه دیدارهای هفته هفتم از دور رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام رسید‏، با توجه به بازی پیش‌روی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و 2019 جام ملت‌های فوتبال آسیا، بار دیگر لیگ برتر با تعطیلی روبه‌رو شد.

به این‌ترتیب بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از پنجم تا بیست و دوم مهر ماه تعطیل شد و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر، استارت آغاز دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه زده خواهد شد و در یکی از دیدارهای حساس این هفته صبای قم در میهمانی تیم پایتخت‌نشین پرسپولیس تهران به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در روز نخست بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال یعنی بیست و سوم مهر ماه سه مسابقه به انجام می‌رسد و عصر بیست و چهارم مهر ماه نیز پنج دیدار دیگر برگزار می‌شود تا به این ترتیب پرونده دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسته شود.

بدون‌تردید این هفته یکی از مهمترین بازی‌های ایستگاه هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران برگزار می‌کنند،‌ مسابقه‌ای که بین تیم‌های صبای بالا جدولی و پرسپولیس پایین جدولی لیگ پانزدهم در تهران به انجام خواهد رسید.

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم که از آغاز نیم‌فصل نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دو مسابقه از هفت هفته سپری شده بازی‌ها‏، طعم پیروزی را چشیده‌اند در مسیر تداوم پیروزی‌های خود از ساعت 18:55 در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این دیدار با انگیزه بالا مقابل صبای قم قرار می‌گیرد زیرا بعد ناکامی‌هایی که این تیم ریشه‌دار در هفته‌های سپری شده از بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان به دست آورده، اکنون امیدوار به عبور از سد صبای قم به میدان می‌آید.

پرسپولیس تهران در شرایطی برابر صبای قم قرار می‌گیرد که از شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم هم از نظر امتیاز و هم از نظر جایگاه جدولی،‌ پایین‌تر است و جالب‌تر این است که علی دایی سرمربی صبای قم در مقابل تیم سابق خود که سال گذشته با صدها حاشیه از آن جدا شد، قرار می‌گیرد و انگیزه بالایی برای عبور از سد قرمزهای پایتخت و تقویت جایگاه خود در جدول دارد.

صبای قم که برخلاف پرسپولیس تهران در هفته‌های اخیر نتایج بهتری کسب کرده است، در این دیدار با انگیزه برتری مقابل تیم بحران‌زده پرسپولیس گام به میدان می‌گذارد تا با کسب بهترین نتیجه میدان بزرگ آزادی را ترک کند و برای دیدارهای هفته‌های آینده لیگ پانزدهم آماده شود.

با توجه به حواشی زیادی که در قضاوت بازی‌های اخیر صبای قم در لیگ برتر و جام حذفی وجود داشته است و به اعتقاد علی دایی تیم صبا را از هر نظر متضرر کرده، بدون تردید کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید بهترین تیم داوری خود را برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزیند.

صبای قم و پرسپولیس تهران در دیدار نیم‌فصل نخست خود از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی بیست و سوم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که صبا در بازی رفت فصل گذشته در قم با حساب 2 بر صفر به پرسپولیس باخته و در بازی برگشت دو تیم در آزادی بدون گل مساوی کرده‌اند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com