کد خبر ۳۰۸۰۶ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
در هفته دوازدهم نیم فصل لیگ برتر فوتسال

یاسین‌پیشرو قم در میهمانی مس سونگون

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در آخرین بازی خارج از خانه نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مس سونگون ورزقان صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل نخست بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با فاصله زمانی بسیار اندک نسبت به هفته یازدهم به انجام خواهد رسید چون تیم ملی فوتسال کشورمان باید خود را برای تشکیل نخستین اردوی تدارکاتی به منظور حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی 2016 آماده کند.

در واقع دیدارهای هفته دوازدهم نیم فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و نماینده فوتسال استان قم یعنی یاسین‌پیشرو که بعد از چهار هفته ناکامی در هفته یازدهم توانسته از سد تیم فرش‌آراء مشهد عبور کند به دنبال جبران امتیازات از دست رفته و رسیدن به ششمین پیروزی خود در لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور است.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در یازدهمین هفته از نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر فردوسی مشهد نتیجه را به نفع خود تمام کرد تا به پنجمین پیروزی این فصل دست یافته و بدین ترتیب خود را به مکان ششم جدول رده‌بندی برساند.

در حالی که 11 هفته از دیدارهای هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است، با پیروزی یاسین‌پیشرو قم در برابر فردوسی مشهد،‌ نماینده قم هم اکنون با کسب 16 امتیاز تیم ششم جدول است اما تیم مس سونگون ورزقان با کسب 19 امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سوم ایستاده است.

هدف شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم یاسین‌پیشرو قم این است که با کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه با مس سونگون ورزقان، این تیم همچنان در بین تیم‌های بالای جدول باشد و فاصله‌اش با دیگر مدعیان و رقبا نظیر تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان را نیز کاهش بدهد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران، تمام دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه هفته جاری یعنی هفتم مهر ماه به انجام خواهد رسید و طی آن یاسین‌پیشرو قم در آخرین بازی خارج از خانه نیم‌فصل برابر تیم مس سونگون ورزقان قرار می‌گیرد.

تیم‌‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان در این مسابقه خود از نیم فصل نخست خود از لیگ هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که آخرین بار نماینده قم در بازی برگشت فصل گذشته توانست در قم تیم مس را با حساب پنج بر سه شکست دهد.

یاسین‌پیشرو قم در حالی برابر رقیب تبریزی خود و تیم رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار می‌گیرد که حالا نسبت به تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران 10 امتیاز و تیم دوم جدول یعنی گیتی‌پسند هفت امتیاز اندوخته است.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در حالی باید در هفته دوازدهم مسابقات نیم فصل نخست هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در بازی خارج از خانه برابر مس سونگون ورزقان به میدان برود که از 11 بازی قبل پنج پیروزی، یک تساوی و پنج شکست کسب کرده است.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیدار آتی خود در رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک صف‌آرایی خواهد کرد و سپس به تعطیلات نیم فصل می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com