کد خبر ۳۰۸۱۶ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

توزیع دفترچه راهنمای خطوط جدید اتوبوسرانی قم بین شهروندان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از توزیع دفترچه‌ها و بروشور‌های خطوط جدید اتوبوسرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ سعید امراللهی با اشاره به ایجاد تغییر و تحول در خطوط اتوبوسرانی گفت: در ابتدای شهریور ماه سال جاری طرح تحول خطوط اتوبوسرانی به اجرا در آمد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان این‌که مردم هنوز به طور کامل با خطوط جدید اشنا نشده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ابتدای اجرای طرح هستیم و مردم آن‌طور که باید با مسیرهای جدید خطوط و نحوه عملکرد آنها آشنایی کامل ندارند.

وی از توزیع دفترچه‌های راهنمای خطوط اتوبوسرانی خبر داد و عنوان کرد: همکاران و بازرسین اتوبوسرانی اقدام به توزیع دفترچه راهنمای خطوط و بروشورهای اطلاع‌رسانی در مسیرهای پر‌تردد کرده‌اند.

امراللهی در ادامه تصریح کرد: در باجه‌های بازرسی و کنترل سطح شهر نیز بروشور‌های مذکور توزیع می‌شود که همشهریان می‌توانند با استفاده از آنها از وضعیت سرویس‌دهی جدید مطلع شوند و با مشکل در این زمینه رو‌به‌رو نشوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خواستار همکاری شهروندان برای جلوگیری از ترافیک شد و گفت: همچنین توصیه می‌شود که به دلیل جلوگیری از تشدید ترافیک و روان‌سازی تردد در سطح شهر به خصوص هسته مرکزی مردم از تردد با وسایل نقلیه شخصی و حتی موتورسیکلت خودداری کنند.

وی یاد‌آور شد: از شهروندان تقاضا داریم تا موتورسیکلت‌‌های خود را در اطراف  حرم و در معابر عمومی به ویژه ایستگاه‌های اتوبوس پارک نکنند و حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس که در اکثر نقاط شهر تردد دارد استفاده کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com