کد خبر ۳۰۹۳۳ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
با پایان رقابت 48 تیم و انجام 104 بازی

الوند قم قهرمان لیگ نوجوانان فوتسال کشور شد

تیم فوتسال الوند قم با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی به کار خود در رقابت‌های فوتسال لیگ نوجوانان باشگاه‌‌های کشور پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  بعد از قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال آرش‌ نوین‌ایرانیان قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور که با صعود افتخارآمیز این تیم به بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال ایران همراه شد، دومین موفقیت متوالی فوتسال قم در لیگ نوجوانان کشور رقم خورد.

امسال تیم فوتسال نوجوانان الوند به نمایندگی از قم با ترکیبی از استعدادهای ناب این رشته ورزشی به رقابت‌های لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور اعزام شد و در پایان رقابت 48 تیم مدعی حاضر در این رقابت‌ها توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

فوتسالیست‌های تیم نوجوانان الوند قم در این دوره از بازی‌ها با ارائه نمایشی بسیار خوب تک تک حریفان خود را از پیش‌رو برداشتند و مزد زحمات خود و سختی‌هایی که در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تحمل کرده بودند را با کسب مقام قهرمانی به دست آوردند.

امسال 48 تیم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و بازی‌های مرحله مقدماتی را بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در 12 گروه برگزار کردند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام رسید.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله دوم راه یافتند و بازی‌های مراحل بعدی تا نیمه نهایی به شکل حذفی برگزار شد تا در نهایت چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند و بدین‌ترتیب فینالیست‌های لیگ فوتسال نوجوانان کشور نیز مشخص شوند.

با انجام دیدارهای مرحله گروهی و مراحل حذفی در نهایت چهار تیم الوند قم، ولی‌عصر شیراز، پرشین مشهد و فسای فارس به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و با انجام دو بازی در این مرحله تیم‌های ولی‌عصر شیراز و الوند قم جواز صعود به مسابقه پایانی را کسب کردند.

در دیدار نهایی مسابقات لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور که در سالن ورزشی دانشگاه مهر آستانه اشرفیه به انجام رسید، تیم‌های فوتسال ولی‌عصر شیراز و الوند قم برای به دست آوردن مقام نخست و عنوان قهرمانی برابر یکدیگر به میدان رفتند.

جدال دو تیم در پایان دو نیمه 20 دقیقه‌ای وقت مفید با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نهایت کار برای تعیین تیم قهرمان این دوره از بازی‌ها به ضربات پنالتی کشیده شد که در این بخش تیم فوتسال نوجوانان الوند قم موفق‌تر از حریف خود عمل کرد و با حساب 9 بر 8 به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این دوره از مسابقات لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور بین 48 تیم شرکت کننده، مجموعا 104 مسابقه برگزار شد و به ترتیب تیم‌های الوند قم، ولی‌عصر شیراز، فسای فارس و پرشین‌پارس مشهد در مکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال الوند قم با مربیگری حسن عبدی و سرپرستی مرتضی بیدقی در این دوره از مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافت و توانست با غلبه بر حریفان خود با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی به قم بازگردد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com