کد خبر ۳۰۲۰۰ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱

جدال یاسین‌پیشرو قم با تیم ملی فوتسال قطر در سالن السد

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دومین روز حضور در کشور قطر در نخستین بازی تدارکاتی خود برابر تیم ملی فوتسال این کشور به میدان رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، با توجه به اختلاف ساعت حدود یک و نیم ساعت بین کشورهای ایران و قطر، دیدار تدارکاتی فوتسال یاسین‌پیشرو قم نماینده ایران و تیم ملی قطر راس ساعت 17 روز گذشته به وقت شهر دوحه و ساعت 18:30 به وقت تهران در سالن اختصاصی تیم السد برگزار شد و قطری‌ها با ترکیبی از بازیکنان مطرح برزیلی برابر نماینده فوتسال ایران و استان قم قرار گرفتند.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال قطر در تدارک برای حضور موفق در مسابقات مقدماتی و انتخابی جام ملت‌های سال 2016 فوتسال آسیاست و برای این منظور چند بازیکن مطرح خارجی به ویژه از کشور برزیل و یک مربی سرشناس پرتغالی استخدام کرده است.

تیم ملی فوتسال قطر در حالی از یاسین‌پیشرو قم نماینده فوتسال ایران برای انجام دو دیدار تدارکاتی دعوت به عمل آورده است که با تمام توان و با استفاده از بازیکنان مطرح و سرشناس خارجی و یک مربی پرتغالی برای انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود.

قطری‌ها در رشته فوتسال نیز همانند بسیاری از ورزش‌های دیگر همانند هندبال و فوتبال، رو به جذب بازیکنان مطرح خارجی آورده‌اند به طوری که از چند سال قبل دو بازیکن برزیلی در ترکیب تیم خود در رقابت‌های آسیایی داشت و اکنون با جذب یک مربی پرتغالی سرشناس، دو بازیکن برزیلی جدید بسیار خوب و تکنیکی نیز به خدمت گرفته است.

تیم ملی فوتسال قطر در حالی برای مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2016 قاره آسیا آماده می‌شود که با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا حریفان خود را نیز در مرحله مقدماتی شناخته و در یک گروه سه تیمی با تیم‌های ملی فوتسال عراق و سوریه رقابت خواهد کرد.

با توجه به حریفانی که با تیم ملی فوتسال کشور قطر در مرحله مقدماتی ملت‌های آسیا همگروه شده‌اند و هزینه‌‌ای که این کشور برای جذب بازیکنان و مربیان مطرح فوتسال دنیا انجام داده، به نظر می‌رسد که قطری‌ها کار بسیار راحتی برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌های سال 2016 فوتسال جام ملت‌های آسیا داشته باشند.

هتل محل اقامت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در شهر دوحله با عنوان هالی دی‌ویلا دقیقا روبه‌روی ورزشگاه تیم الاهلی قطر واقع شده و این تیم تمرینی اختصاصی برای رویارویی با تیم ملی قطر را عصر روز گذشته در سالن السد انجام داد تا روزهای دوشنبه و چهارشنبه به مصاف قطری‌ها برود.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در حال حاضر تیم رده پنجم جدول رده‌بندی بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و در هفته نهم از نیم‌فصل نخست این دوره از رقابت‌ها باید روز یکشنبه هفته آینده در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم آذرخش بندرعباس باشد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com