کد خبر ۳۰۹۷۰ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶
مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم:

همایش سراسری کارشناسان فناوری موسسه کوثر در قم برگزار می‌شود

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم گفت: دومین همایش سراسری و کشوری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسعود اقدسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین همایش سراسری و کشوری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر از چهاردهم تا شانزدهم مهرماه در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عادی و فوق العاده موسسه اعتباری کوثر و اخذ مجوز از بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه کوثر برای تبدیل شدن به بانک بیان کرد: موسسه اعتباری کوثر با افزایش سرمایه خود در آستانه تبدیل شدن به بانک قرار است.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم با اشاره به اینکه موسسه کوثر عضو شبکه شتاب بوده و تمام فعالیت‌های بانکی را انجام می‌دهد بیان کرد: افتتاح انواع حساب‌های پس انداز قرض الحسنه به منظور جذب منابع قرض الحسنه و مشارکت همگانی در ترویج سنت الهی قرض الحسنه، افتتاح حساب‌های دسته حواله (جاری) به منظور انجام امور تجاری و کسب و کار مشتریان و مردم و افتتاح حساب های سپرده بلند مدت و کوتاه مدت به منظور جذب سپرده‌های سرمایه گذاری و به کار گیری آن سپرده‌ها در سرمایه گذاری و مشارکت‌های کلان و... از دیگر خدمات این موسسه است.

اقدسی از استخدام جدید در موسسه اعتباری کوثر استان قم در ایام دهه ولایت خبر داد و عنوان کرد: سومین مرحله جذب نیرو در یک سال اخیر انجام می‌شود و افزایش نیرو به واسطه افزایش شعب موسسه اعتباری کوثر در استان قم از سه شعبه به هشت شعبه و راه‌اندازی باجه‌های پردیسان، سرای ایرانی و راه اندازی دفاتر پیشخوان مجازی موسسه است.

وی با بیان نحوه استخدام موسسه گفت: سایت موسسه به آدرس www.kosarfci.ir از 18 تا 27 مهر ماه برای دارندگان مدارک کارشناسی کامپیوتر، بانکداری، حسابداری، مدیریت بازرگانی با جنسیت صرفا مرد باز شده و متقاضیان با شرایطی که در روزنامه‌ها و سایت‌ها اعلام می‌شود در این محدوده زمانی فرصت ثبت نام خواهند داشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com