کد خبر ۳۳۱۴۱ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
رئیس موسسه آینده روشن عنوان کرد

برگزاری همایش پیشگویی‌های آخرالزمان از منظر ادیان ابراهیمی

رئیس موسسه آینده روشن از برگزاری همایش پیشگویی‌های آخرالزمان از منظر ادیان ابراهیمی در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی گفت: موضوع همایشی که سال آینده در نظر داریم برگزار کنیم، پیشگویی‌های آخرالزمان از منظر ادیان ابراهیمی است.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم مشاهده کنیم که ادیان ابراهیمی چه پیشگویی‌هایی انجام دادند، البته در برابر آنچه آنها می‌گویند، روایات شیعه که از ائمه اطهار (ع) نقل شده، محکم‌تر، متقن‌تر و با دستاوردهای بیشتر و بهتر است.

رئیس موسسه آینده روشن اضافه کرد: آنچه آنها در اختیار دارند باید عرضه کنند و ما نیز آنچه در اختیار داریم باید عرضه کنیم و اولوالالباب خود می‌توانند انتخاب و مشخص کنند که کدام یک از اعتبار بیشتر و اعتبار محکم‌تری برخوردار است.

وی با بیان اینکه موسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت مانند گذشته به کارهای خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: این موسسه مجلاتی برای سنین و افراد مختلف منتشر می‌کند و در حال دریافت مجوز سطح چهار مهدویت هستیم که طی جلسه‌ای که با مدیر حوزه‌های علمیه داشتیم، مراحل پایانی را می‌گذراند.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: کتابخانه و بخش پژوهش موسسه فعال است و جمعی از اعضای هیئت علمی موسسه و برخی از افراد در مجموعه به فعالیت‌های پژوهشی می‌پردازند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com