کد خبر ۳۱۰۸۹ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
همزمان با هفته کودک

کودکان قمی خادم حرم حضرت معصومه(س) می‌شوند

کارشناس امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به برنامه‌های هفته کودک در قم گفت: روز 21 مهر ماه کودکان به عنوان خادمین کوچک در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، معصومه پورحسن پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته ملی کودک که در مرکز شماره 8 کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری 15 تا 21 مهرماه به عنوان هفته کودک گفت: سازمان بهزیستی کشور برای این هفته برنامه‌هایی را تنظیم کرده و ادارات کل بهزیستی استان‌ها را موظف به اجرای آن کرده است.

وی شعار امسال بهزیستی برای هفته ملی کودک را «بال از تو، پرواز از من» اعلام و عنوان کرد: برنامه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان در تمام مهد کودک‌های زیرنظر بهزیستی اجرا خواهد شد.

کارشناس مسئول دفتر امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به برنامه‌های این هفته خاطرنشان کرد: 16 مهر ماه اجرای نمایش عروسکی در مهدکودک‌ها، 17 مهر ماه حضور کودکان در برنامه‌های صدا و سیما و 18 مهر ماه ایمنی و پیشگیری از حوادث و آموزش علائم راهنمایی و رانندگی توسط مامورین راهنمایی و رانندگی به کودکان در مهد کودک‌ها را خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: همچنین 19 مهر ماه به برگزاری جلسات مشاوره خانواده در مهد کودک‌ها اختصاص یافته است که در آن مراحل رشد کودک به والدین آموزش داده می‌شود.

پورحسن در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های بهزیستی برای هفته ملی کودک، از حضور کودکان در پارک‌ها و بوستان‌ها در روز 20 مهر ماه خبر داد و گفت: روز 21 مهر ماه نیز کودکان به عنوان خادمین کوچک در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور خواهند یافت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com