کد خبر ۳۱۱۱۸ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
پس از انجام ۱۳۶ مبارزه؛

بر‌ترین‌های کشتی قم مشخص شدند

کشتی گیران بر‌تر استان قم بعد از برگزاری ۱۳۶ مبارزه در دو بخش کشتی آزاد و کشتی فرنگی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان قم شامگاه یکشنبه به پایان رسید و نفرات بر‌تر اوزان مختلف مشخص شدند و مورد قدردانی قرار گرفتند.

نخستین رخداد رسمی هیئت کشتی استان قم در ۶ ماهه دوم امسال با برگزاری مسابقات انتخابی بزرگسالان استان قم در دو رشته آزاد و فرنگی انجام شد.

با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور در ماه‌های آینده، از سوی کادر اجرایی هئیت کشتی مسابقات انتخابی کشتی فرنگی و آزاد قم به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت مرحوم عباس بیطرفان به میزبانی خانه کشتی برگزار شد.

حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده مدعی کسب عناوین بر‌تر و برگزاری ۱۳۶ مسابقه در اوزان مختلف در ‌‌نهایت به معرفی نفرات بر‌تر در دو بخش آزاد و فرنگی انجامید.

۲۱ کشتی‌گیر فرنگی کار با برگزاری ۳۶ دیدار حساس و تماشایی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند که حضور فرنگی کاران عنوان دار بین المللی و ملی استان قم در این رقابت‌ها نشان از انگیزه بالای این کشتی گیران برای حضورمقتدرانه در مسابقات قهرمانی کشور داشت.

مهدی قادری، مهدی مرادحاصلی، محمد رضا رضایی، مهدی آغاز، مهدی ابراهیمی، علی زینتی رفاه، ابوالفضل آقا نور و عباس شوکت مداری نفرات بر‌تر اوزان مختلف رقابت‌های کشتی فرنگی استان قم بودند که با برتری بر سایر رقبای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در رقابت‌های کشتی آزاد ابراهیم چاقری، زین العابدین آق شادلو، رضا سعادت، علی نبوی، علی رضایی، علیرضا ربیعی، جواد نظری، علی اکبر صفرلو و داود یارجانعلی توانستند عنوان نخست و قهرمانی را از آن خود کنند.

در پیکارهای رشته آزاد ۸۵ کشتی گیر مدعی کسب عناوین بر‌تر وزن کشی کرده بودند که با بر گزاری ۱۰۰ مسابقه، نفرات بر‌تر آن مشخص شدند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com