کد خبر ۳۱۱۲۵ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی

«زندان الرشید» به بوته نقد گذاشته می‌شود

مرکز فرهنگى هنرى دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دومین نشست نخستین جشنواره خاطره‌نگاری اشراق را با عنوان نقد و بررسی کتاب زندان الرشید برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کتاب زندان الرشید خاطرات رئیس ستاد ششم نیروی زمینی سپاه سردار علی اصغر گرجی‌زاده است که توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر بهداروند نگارش و تدوین شده و انتشارات سوره مهر آن را چاپ کرده است.

این نشست با حضور مرتضی سرهنگى، هدایت‌الله بهبودى و ابراهیم اکبری دیزگاه به عنوان منتقدین روز دوشنبه 13 مهر 1394، ساعت 16 تا 18 در مرکز فرهنگى هنرى دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در صفائیه، کوچه 21، فرعی اول سمت چپ سالن جلسات برگزار خواهد شد.

جشنواره خاطره‌نگاری اشراق، نخستین جشنواره‌ سراسری است که با موضوع خاطرات تبلیغی روحانیون برگزار می‌شود و بنا دارد خاطرات تبلیغی طلاب و فضلای مبلّغ را رصد کرده، تا با ثبت آنها به شناساندنِ زیستِ دینی و تبلیغی طلاب کمک کند، و با ارائه‌ روایتی جذاب از رویدادها و ماجراهایی که در تبلیغ رقم می‌خورد، زمینه‌ انتقالِ تجارب تبلیغی را برای نسل‌های دیگر فراهم سازد.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 آبان تمدید شده است و طلاب می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار به سایت Khatereh.Eshragh.info مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com