کد خبر ۳۲۰۱۰ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
استاندار قم تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت بانک‌ها برای رفع موانع تولید

استاندار قم گفت: منابع خاصی در اختیار بخش‌های مختلف دولتی نیست و برای تامین هزینه‌های رفع منابع تولید باید از ظرفیت بانک‌ها استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مشکلات بانکی واحدهای پیشرو پلاستیک، شرکت فولیران، آریانان لاله و چرمینه سبز مهرگان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید مشارکت مناسبی برای رفع موانع تولید داشته باشند تصریح کرد: اکنون منابع خاصی در اختیار بخش‌های مختلف دولتی نیست و برای تامین هزینه‌های رفع منابع تولید باید از ظرفیت بانک‌ها استفاده کنیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه برای تامین منابع ارائه خدمات زیربنایی سرفصل‌های مشخصی در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت نیرو تعریف شده است، عنوان کرد: برای تحقق بیشتر اهداف باید موضوع‌های تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و موضوع‌های کلی در جلسه اصلی این کارگروه مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی استان باید با تولیدکنندگان مشارکت مناسبی داشته باشند تا بتوانند در توسعه تولیدات استان همکاری کنند.

صادقی از حساسیت وضعیت اقتصادی استان قم یاد کرد و گفت: مسئولان ملی نگاهی ویژه‌ای به استان قم دارند و این نگاه باید در تخصیص اعتبارات استانی نیز عملیاتی شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com