کد خبر ۳۱۱۷۸ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
با پیروزی در مسابقه گرامیداشت دفاع مقدس صورت گرفت

گام بلند ایثار ماهان‌تندیس قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی که زمان اندکی تا آغاز فصل جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی مانده است، این‌روزها تمام تیم‌های لیگ برتری از جمله تیم ایثار ماهان تندیس قم درگیر برنامه‌های متنوع آماده‌سازی خود هستند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و در تلاش برای دفاع از این عنوان ارزشمند تدابیر زیادی از سوی مدیریت و کادر فنی خود برای حضور پرقدرت در فصل جدید اندیشیده است.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده در حال تمرین زیر نظر عباس خاکی سرمربی این تیم هستند و قرار است بعد از تمرینات بدنسازی و تاکتیکی در چند دیدار تدارکاتی دیگر نیز به میدان بروند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در راه کسب آمادگی حضور موفق در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نخستین دیدار تدارکاتی خود را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم و در مقابل تیم همشهری خود یعنی ایثار قم برگزار کرد.

مسابقه تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم و ایثار هیئت جانبازان و معلولین قم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید و طی آن شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار ماهان تندیس توانستند حریف خود را در پایان رقابت در چهار زمان 10 دقیقه‌ای با نتیجه 36 بر 30 مغلوب کنند.

این بازی تدارکاتی در حالی به انجام رسید و با برتری تیم ایثار ماهان تندیس قم همراه بود که امسال به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم، دو تیم در لیگ‌های دسته برتر و دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

در لیگ برتر تیم ایثار ماهان‌تندیس قم به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود به میدان می‌رود و در لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز تیم دوم باشگاه ایثار قم برابر حریفان خود برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول تلاش خواهد کرد.

بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای تیم اصلی باشگاه ایثار قم یعنی ایثار ماهان‌تندیس از آبان ماه آغاز می‌شود و این تیم برابر حریفان خود در گروه دوم از مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر صف‌آرایی می‌کند.

حریفان تیم دسته دومی باشگاه ایثار قم نیز در لیگ امسال مشخص شده‌اند و این تیم با ترکیبی از بازیکنان شاخص بسکتبال با ویلچر قم خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کند تا بلکه جواز صعود به دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را به دست بیاورد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com