کد خبر ۳۱۵۳۹ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
در دیداری تدارکاتی به میزبانی سالن بهزیستی قم رقم خورد

برتری ایثار ماهان‌تندیس قم برابر تیم ملی عراق

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در راه کسب آمادگی برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی عراق به برتری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق که از روز چهارشنبه بیست و دوم مهرماه در قم اردو زده و تمرینات خود را در سالن شهدای بهزیستی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان ایثار قم برگزار می‌کند بعد از غلبه بر تیم (ب) ایثار ماهان‌تندیس قم در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم لیگ برتری ایثار ماهان‌تندیس قم شکست خورد.

بر همین اساس با هماهنگی ایجاد شده بین مسئولان دو تیم‏، تیم‌ بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم که امسال برای پنجمین دوره متوالی نماینده ورزش جانبازان و معلولان قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خواهد بود در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی عراق به میدان رفت و با پیروزی میدان را ترک کرد.

در این دیدار که در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد دو تیم بازی زیبا و جذابی را در چهار تایم 10 دقیقه‌ای به نمایش گذاشتند، اما در پایان این تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بود که با ترکیبی از چهره‌های مطرح این رشته و بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر توانست با حساب 77 بر 48 تیم ملی عراق را در این مصاف جذاب و تماشایی مغلوب کند.

این نخستین بازی تدارکاتی تیم‌ لیگ برتری بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم بعد از انجام تمرینات مستمر بود و این تیم که با هدایت عباس خاکی مربی پرافتخار کشورمان آماده پنجمین حضور متوالی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشور یعنی لیگ برتر می‌شود با تمام مهره‌های خود به میدان رفت.

محمدرضا کریمی کاپیتان سابق تیم ملی در بازی‌های آسیایی، جهانی و پاراالمپیک، علیرضا کمالی‌فر بازیکن تیم ملی، موسی قضیبی عضو سابق تیم ملی، عباس قنبری و حسن عبدی بازیکنان ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر اعضای امسال تیم لیگ برتری ایثار ماهان‌تندیس قم محسوب می‌شوند.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم در حالی این بازی را به نفع خود به پایان رساند که در پایان 10 دقیقه نخست این بازی با برتری 22 بر 11 میدان را ترک کرد و در کوارتر دوم نیز روند برتری خود را ادامه داد و نیمه نخست را با برتری 40 بر 22 به نفع خود به پایان رساند.

قاطعیت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و شاگردان عباس خاکی در کوارتر سوم برتری 59 بر 33 خود را به تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق تحمیل کردند و در پایان نیز با اختلاف 29 امتیاز یعنی برتری 77 بر 48 میدان را ترک کردند.

امسال با حضور هشت تیم مدعی از ششم آبان‌ماه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های شهرداری اراک، آلومینیوم المهدی هرمزگان و هیئت زنجان همگروه است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com