کد خبر ۳۲۹۶۷ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
26 و 27 آذر در مرحله سوم صورت می‌گیرد :

پذیرایی ایثار ماهان‌تندیس قم از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

یحیی ابطحی مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم از میزبانی این تیم برای برگزاری رقابت‌های مرحله سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، یحیی ابطحی اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بعد از سفر به شهرهای اراک و بندرعباس برای انجام دیدارهای مراحل اول و دوم فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در مرحله سوم میزبانی رقبای خود را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: ما در آبان‌ماه امسال استارت پنجمین حضور متوالی خود مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را زدیم و از دو مرحله قبل چهار پیروزی و یک باخت در کارنامه داریم و هم اکنون صدرنشین گروه نخست بازی‌ها هستیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم ابراز کرد: امسال در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران هشت تیم حضور دارند و در تلاش برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته شیوه برگزاری بازی‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور با دوره‌های قبل یک تغییر داشته و بر این اساس در پایان مرحله دوم، تیم‌های اول و دوم گروه نخست با سوم و چهارم گروه دوم و بالعکس برگزار کننده دیدارهای مراحل سوم و چهارم هستند.

ابطحی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در گروه نخست لیگ برتر 94 بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عنوان نخست را کسب کرده به همراه تیم دوم گروه یعنی شهرداری اراک در مراحل سوم و چهارم با تیم‌های سوم و چهارم گروه دوم یعنی شهرداری آمل و شهرداری تبریز هم‌گروه شده است.

وی یادآور شد: در این فصل شاهد انجام بازی‌های خوب از سوی بسکتبالیست‌های عزیز و توانمند تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بوده‌ایم و یقینا این بازی‌های خوب در مراحل سوم و چهارم و همچنین دیدارهای مرحله پلی‌اف و نهایی نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم افزود: تیم ما با هدف حفظ جایگاه و اعتبار خود در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با درایت تیم مدیریتی خود و همچنین حمایت‌های بسیار خوب مالی مجتمع تفریحی و توریستی ماهان‌تندیس در مراحل بعدی نیز با تمام توان به مصاف حریفان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در چهار دوره از پنج دوره قبل که نماینده قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بوده‌ایم، یک مقام قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک عنوان پنجمی لیگ برتر نصیب تیم ما شده و به امید خدا و با همت و تلاش تمام اعضای تیم امسال به دنبال دومین قهرمانی هستیم.

ابطحی افزود: بازی‌های تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در مرحله سوم از فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روزهای 26 و 27 آذر ماه به میزبانی سالن شهدای بهزیستی قم به انجام می‌رسد و تیم ما با شهرداری اراک، شهرداری تبریز و شهرداری آمل سه بازی مهم پیش‌رو دارد.

برنامه بازی‌های مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در سالن شهدای بهزیستی قم:

* پنجشنبه 26 آذرماه از ساعت 9 (شهرداری اراک – شهرداری آمل)

* پنجشنبه 26 آذرماه از ساعت 10:30 (ایثار ماهان‌تندیس قم – شهرداری تبریز)

* پنجشنبه 26 آذرماه از ساعت 17 (شهرداری اراک – شهرداری تبریز)

* پنجشنبه 26 آذرماه از ساعت 18:30 (ایثار ماهان‌تندیس قم – شهرداری آمل)

* جمعه 27 آذرماه از ساعت 9 (شهرداری تبریز – شهرداری آمل)

* جمعه 27 آذرماه از ساعت 10:30 (ایثار ماهان‌تندیس قم – شهرداری اراک)

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com