کد خبر ۳۱۲۸۹ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم خبر داد

سفر بسکتبالیست‌های ایثار ماهان‌تندیس قم به جنوب ایران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: این تیم برای انجام بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به جنوب ایران سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی خوشرفتار اظهار کرد: تیم ما با چند تغییر امسال در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده و امیدواریم که با حفظ روندی که در چند سال اخیر در پیش گرفته‌ایم و بر اساس آن تیم همواره بین مدعیان قهرمانی حضور داشته، امسال هم مدعی باشیم.

وی ادامه داد: در سه دوره اخیر رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور، تیم ایثار ماهان تندیس قم موفق به کسب دو عنوان نایب قهرمانی و یک مقام قهرمانی شده است که این برای مجموعه‌ای که به صورت خصوصی اداره می‌شود یک دستاورد بزرگ است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم اضافه کرد: شیوه برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نسبت به دوره قبل کمی دستخوش تغییر شده و همه ما امیدواریم که با تمام تفاسیر امسال هم قهرمانی را کسب کنیم.

وی یاد آور شد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم امسال در گروه نخست مرحله مقدماتی جای گرفته و با تیم‌های مطرحی همگروه است، ما حریفان سرسختی پیش‌رو داریم و کادر فنی و بازیکنان به خوبی می‌دانند که باید با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر شوند.

خوشرفتار بیان کرد: تیم ما برای انجام بازی‌های خود در مرحله نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شهر اراک می‌رود و در مرحله دوم قرار است بازی‌های گروه نخست به میزبانی تیم تازه به لیگ برتر آمده یعنی آلومینیوم المهدی هرمزگان انجام شود و به همین دلیل به جنوب ایران سفر می‌کنیم.

وی افزود: در گروه نخست مرحله دوم بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روزهای 20 تا 22 آبان ماه به میزبانی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان به انجام خواهد رسید، در حالی که ورود تیم‌ها روز بیستم آبان و برگزاری بازی‌ها روزهای 21 و 22 آبان‌ماه برنامه‌ریزی شده است.

خوشرفتار بیان کرد: روز پنجشنبه 21 آبان‌ماه از ساعت 9 صبح تیم‌های هیئت زنجان با شهرداری اراک و از ساعت 11 تیم‌های ایثار ماهان تندیس قم با آلومینیوم المهدی هرمزگان با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نوبت عصر نیز از ساعت 17 تیم‌های ایثار ماهان تندیس قم با شهرداری اراک و از ساعت 19 تیم‌های هیئت زنجان و آلومینیوم المهدی هرمزگان با یکدیگر دیدار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم عنوان کرد: در روز دوم و پایانی بازی‌های مرحله نخست از گروه نخست مقدماتی بازی‌های این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور ابتدا از ساعت 9 صبح تیم‌های هیئت زنجان و ایثار ماهان تندیس قم به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس بازی پایانی بین تیم‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان و شهرداری اراک انجام می‌شود.

وی یادآور شد: بازی‌های مرحله نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی روزهای سیزدهم تا پانزدهم آبان ماه و در مرحله دوم روزهای 27 تا 29 آبان ماه به ترتیب به میزبانی شهرداری تبریز و شهرداری‌آمل به انجام می‌رسد.

خوشرفتار افزود: باشگاه‌های میزبان باید هماهنگی لازم با باشگاه‌های میهمان را داشته باشند و هزینه اسکان و تغذیه تیم‌ها بر عهده باشگاه‌های شرکت‌کننده است، ضمن اینکه محل اسکان و تغذیه عوامل اجرایی را میزبان بر عهده دارد و تمامی اعضای تیم‌ها باید از کارت بیمه ورزشی سال جاری برخوردار باشند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com