کد خبر ۳۱۱۸۰ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
از مجموعه کتاب‌های تبلیغ معارف مهدوی

کتاب «حدیث انتظار» منتشر شد

کتاب «حدیث انتظار» به همت انتشارات مرکز تخصصی مهدویت به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کتاب حدیث انتظار دارای مطالبی ویژه مبلغان بوده که شیوه‌های تبلیغ را در زمینه تبیین معارف و آموزه‌های مهدویت تبیین می‌کند و الگوهایی در زمینه گفتاری و رفتاری برای مبلغان تبیین می‌کند و نحوه برخورد با مخاطبان از نظر فکری و عقیدتی در این کتاب مطرح می‌شود.

این کتاب با توجه به نیاز مبلغان به تالیف کتاب‌هایی در زمینه تبلیغ و ارتباطات تالیف شده تا بخشی از نیازهای آنها را در این عرصه پاسخ دهد.

در این کتاب مبلغان با روش بلاغ و بیان فرهنگ انتظار، فلسفه انتظار، فلسفه غیبت، فلسفه ظهور و عناصر فرهنگ انتظار آشنا می‌شوند و نکاتی برای ارتباط مبلغ با مخاطب مانند داشتن تواضع، ساده سخن گفتن و مدعی نبودن بیان می‌شود.

در بخش کودک و نوجوان این اثر مطالبی در قالب شعر، جدول، سرگرمی و مسابقه تبیین شده است، بنابراین مبلغان به این طریق می‌توانند به تبلیغ معارف مهدوی بین کودکان و نوجوانان بپردازند.

این کتاب دارای مطالبی با عناوین سوژه‌های سخن در عرصه فرهنگ انتظار، دعاهای پایانی منبرها و سخنرانی‌های مهدوی، عشق به امام زمان(عج) در دعای عهد و نقش مردم در تغییر دوران غیبت به ظهور و اندیشه جهانی است.

امام مهدی(عج) از منظر قرآن، امام مهدی(عج) در آینه بیانات معصومان، احیای نیمه شعبان، رویکرد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی غرب درباره موعود شیعه، احکام منتظران(اعمال و احکام نیمه شعبان)، نیم نگاهی به چند دعا و زیارت مهدوی، ویژگی‌های امام خمینی(ره)، مهدویت، خطوط راهبردی آن از منظر امام خمینی(ره) و انتظار در مبارزه است، از مباحث دیگر مطرح شده در این کتاب است.

مرکز تخصصی مهدویت همواره بر تبلیغ جامع و دقیق در حوزه مهدویت تاکید داشته تا بتوان این معارف را به صورت مناسب و صحیح عرضه کرد و دفاعی معقول از ساحت قدسی آن صورت گیرد، بنابراین در همین زمینه تبلیغ و ترویج آموزه‌های مهدویت باید مورد شناسایی قرار ‌گیرد تا افراد مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

کتاب حدیث انتظار با شمارگان 3 هزار نسخه و قیمت 10 هزار تومان به همت انتشارات مرکز تخصصی مهدویت منتشر شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com