کد خبر ۳۱۱۸۳ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
با کسب ششمین پیروزی در لیگ هفدهم

یاسین‌پیشرو قم به قهرمانی امیدوار ماند

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با پیروزی در هفته پایانی نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی امیدوار ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم نیم‌فصل نخست بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بسیار پر فراز و نشیب پشت سر گذاشت و در نهایت بین 14 تیم حاضر در لیگ هفدهم با کسب رتبه ششم به کار خود در دور رفت پایان داد.

نماینده فوتسال استان قم در آخرین بازی از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر میزبان تیم شهید منصوری قرچک بود و در این دیدار که دپارتمان داوری بهترین داوران خود را برای قضاوت آن قرار داده بود، نماینده قم توانست حریف را با حساب پنج بر سه شکست دهد.

بدین ترتیب بازی‌های نیم‌فصل نخست از هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام هفت بازی از هفته سیزدهم رسما به پایان رسید و در شرایطی که قهرمانی تیم تاسیسات دریایی قطعی شده بود، دیگر تیم‌ها به فکر بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی نتایج خوبی گرفتند.

در این میان تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که لیگ را با نتایج خوبی آغاز کرد و حتی تا هفته هفتم یکی از تیم‌های بالانشین جدول بود در تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته در پنج هفته اخیر، بازی خانگی بسیار مهم خود در مقابل تیم شهید منصوری قرچک را برد تا با ایستادن در مکان ششم جدول و فاصله 13 امتیازی با صدرنشین و اختلاف کمتر با تیم‌های دوم تا پنجم، همچنان به قهرمانی امیدوار بماند.

حساسیت دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک همواره بالا بوده به خصوص بازی‌هایی که دو تیم در قم انجام داده‌اند با حضور داوران مطرح و با تجربه لیگ برتر برگزار شده تا مبادا اتفاق غیر منتظره‌ای در حاشیه این بازی رخ بدهد، در پایان این دیدار یاسین‌پیشرو قم ششمین پیروزی این فصل خود را کسب کرد تا ناکامی‌های چند هفته اخیر را نیز به فراموشی بسپارد.

دپارتمان داوری در تیم داوری دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک، محمود نصیرلو را به عنوان داور نخست این دیدار معرفی کرده بود در حالی که امیربهنام نقوی به عنوان داور دوم انجام وظیفه کرد، سیدعلی میرعبداللهی داور سوم این بازی بود و صادق محمدی وقت‌نگهدار بازی محسوب می‌شد، ضمن اینکه ناظر داوری این دیدار داور بازنشسته فوتسال کشورمان یعنی عبدالواحد بیت‌سیاح بود.

نماینده فوتسال قم برابر تیم شهید منصوری قرچک در هفته سیزدهم و پایانی از نیم‌فصل نخست بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ششمین بازی خانگی این فصل خود را برگزار کرد در حالی که نیاز مبرم به سه امتیاز داشت و به این هدف خود رسید.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در بازی‌های خانگی نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، مقابل تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز شکست خورده، با آذرخش بندرعباس نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده‌اند و تیم‌های دبیری تبریز، منصوری قرچک و فردوسی مشهد را برده‌اند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب 32 امتیاز در صدر ایستاده و عنوان قهرمانی نیم‌فصل خود را قطعی کرده است، ضمن اینکه تیم‌های مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان، دبیری تبریز، حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان در مکان‌های دوم تا ششم با فاصله‌ای نزدیک در تعقیب صدرنشین هستند در حالی که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با کسب 19 امتیاز از 13 بازی قبل خود در مکان ششم جدول است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com