کد خبر ۳۱۶۵۴ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
مسئول امور بانوان ورزش و جوانان قم خبر داد

برگزاری 2 کارگاه آموزشی ویژه بانوان ورزشکار قم

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: دو کارگاه آموزشی ویژه بانوان ورزشکار و مسئولان ورزش بانوان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیده‌لیلا عنبری اظهار کرد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش بیش از 40 عنوان برنامه‌ متنوع ورزشی در بخش‌های مختلف همگانی،‌ قهرمانی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: بخش‌های مهمی از این برنامه‌ها در بخش بانوان به اجرا درآمد و امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم این برنامه‌ها را با کمک نایب‌رئیسان هیئت‌های ورزشی و همچنین همکاران و دوستان پرتلاش در عرصه ورزش بانوان اجرا کرد.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در حالی که نزدیک به 44 هیئت ورزشی در استان قم فعالیت می‌کنند، بیش از 30 هیئت ورزشی در بخش بانوان فعال هستند و خوشبختانه در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای حضوری فعال دارند و عضو تیم‌های ملی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش بانوان برای رشد و پیشرفت بیشتر نیاز به برخورداری از علم روز ورزش جهان و همچنین آموزش‌های علمی ورزش است، بیان کرد: در هفته گرامیداشت تربیت‌بدنی و ورزش چندین عنوان برنامه آموزشی ویژه بانوان در قم برگزار شد.

عنبری در ادامه به برنامه‌ریزی این اداره کل برای برگزاری کارگاه آموزش فنون و مهارت‌های ارتباطی موثر در ارتباطات اجتماعی اشاره کرد و افزود: میزبان برگزاری این دوره آموزشی، تالار بعثت فرهنگ‌سرای جوان قم بود و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ با فعالیت مستمر ستاد اجرایی برنامه‌های ویژه هفته تربیت‌بدنی و ورزش به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور معاونان و کارشناسان واحدهای مختلف این اداره کل، برنامه‌های متنوعی ویژه این هفته پیش‌بینی و اجرا شد.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در بخش برنامه‌های آموزشی، دو کارگاه روانشناسی در ورزش و کارگاه آموزش فنون و مهارت‌های ارتباطی موثر در ارتباطات اجتماعی با همکاری هیئت پزشکی ورزشی قم برگزار شد.

وی ابراز کرد: این کارگاه آموزشی به همت هیئت پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم با حضور بیش از 250 نفر از مربیان، داوران و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی استان قم برگزار شد و قطعا آموزش‌های ارائه شده در آن اثرات مفیدی برای ورزش قم خواهد داشت.

عنبری در ادامه با بیان اینکه عضو شورای آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان دکتر جعفر رحمانی‌نیا تدریس این دوره را بر عهده داشت، بیان کرد: هدف عمده از برگزاری این کارگاه آموزشی افزایش مهارت‌های اجتماعی در زندگی اجتماعی و فعالیت های ورزشی بانوان بود که امیدواریم این مهم محقق شود.

وی اظهار کرد: در امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تلاش می‌کنیم با برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی با محتوای علمی نه‌ تنها زمینه تقویت جایگاه ورزش بانوان قم را فراهم کنیم بلکه به نوعی در ایجاد پویای در مشارکت‌های بانوان در حوزه ورزش گام برداریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com