کد خبر ۳۱۲۱۶ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
با مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی صورت گرفت

همگروهی بسکتبالیست‌های قم با مدعیان صعود به لیگ برتر

تیم مردان هیئت بسکتبال استان قم در مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با چند تیم مدعی و مطرح همگروه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مردان بسکتبالیست قم که از فصل تابستان تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور آغاز کرده‌اند این‌روزها سخت مشغول تمرین هستند تا با قدرت در لیگ حضور یابند.

با برنامه‌ریزی هیئت بسکتبال استان قم این تیم به صورت منظم تمرینات خود را در سالن‌های شهدای شهرداری و شهدای بهزیستی قم برگزار می‌کند تا در فاصله اندک باقی‌مانده تا شروع فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به هماهنگی‌ لازم دست یابد.

مردان بسکتبالیست قم در این فصل زیر نظر جواد شهره‌غلامی چهره‌ موفق سال‌های نه‌چندان دور بسکتبال قم تمرینات خود را برگزار می‌کنند و هدف هیئت بسکتبال قم نیز این است که این تیم با مهره‌ها و نفرات کاملا بومی در لیگ به مصاف حریفان برود.

با معرفی حریفان نماینده بسکتبال استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور اکنون شاگردان جواد شهره‌‎غلامی با انگیزه‌تر از قبل در تمرینات حضور می‌یابند تا به بهترین فرم آمادگی رسیده و برابر حریفان خود پرقدرت ظاهر شوند.

با قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون بسکتبال هم حریفان تیم هیئت بسکتبال قم در فصل جدید لیگ دسته اول مشخص شده‌اند و هم اینکه با اعلام برنامه از سوی سازمان لیگ فدراسیون، برنامه بازی‌های نیم‌فصل نخست بازی‌ها برای تمام تیم‌ها از جمله نماینده قم مشخص شده است.

براساس گروه بندی صورت گرفته از سوی کمیته برگزار کننده مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، مرحله مقدماتی این دوره از پیکارها، در دو گروه شمال و جنوب به انجام خواهد رسید و تیم مردان هیئت بسکتبال استان قم در گروه شمال حضور دارد.

نماینده بسکتبال استان قم در این فصل با تیم‌های بسکتبال آرارات تهران، پارسا مشهد، هیئت بسکتبال کردستان، شیمی‌دُر تهران، مهرام تهران، هفت الماس قزوین، تیم ملی جوانان و کاله مازندران همگروه است و کار سختی برای راهیابی به لیگ برتر دارد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در هفته نخست این رقابت ها نماینده استان قم با قرعه استراحت روبه‌رو شده است اما روز هشتم آبان ماه سال جاری در دومین هفته مسابقات و در نخستین دیدار خود میزبان تیم کاله مازنداران خواهد بود.

همچنین پانزدهم آبان ماه درهفته سوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم مردان هیئت بسکتبال قم به دیدار تیم ملی جوانان خواهد رفت و در هفته چهارم بازی این تیم در میهمانی تیم هفت الماس قزوین برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال کشورمان دیدارهای هفته پنجم از دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مران باشگاه‌های کشور روز بیست و نهم آبان ماه به انجام خواهد رسید در حالی که تیم هیئت بسکتبال قم مقابل تیم مهرام تهران به میدان خواهد رفت.

در نهایت اینکه تیم هیئت بسکتبال استان قم چهار دیدار پایانی خود در این نیم‌فصل گروه را در آذر ماه  و در روزهای ششم، سیزدهم، بیستم و بیست هفتم با تیم‌های بسکتبال شیمیدارتهران، هیئت کردستان، پارسا مشهد و آرارات تهران برگزار خواهد کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com