کد خبر ۳۲۶۱۹ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
سرپرست تیم ایثار ماهان‌تندیس قم خبر داد

قهرمانی ایثار ماهان‌تندیس قم در لیگ بسکتبال با ویلچر کشور

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم از قهرمانی این تیم در مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا خلجی اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به مدت دو روز میزبان تیم‌های حاضر در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بود و از این میزبانی با کسب مقام قهرمانی سربلند خارج شد.

وی بیان کرد: بازی‌های گروه نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ کشور با حضور تیم‌های هیئت بم، ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم و هیئت البرز در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم به انجام رسید و هر سه تیم بازی‌های جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم اضافه کرد: در نخستین روز این رقابت‌ها، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول هیئت بم برابر تیم هیئت البرز به میدان رفتند و در پایان با حساب 63 بر 52 حریف خود را شکست دادند در حالی که اعضای کادر فنی و بازیکنان ما به دقت هر دو تیم را زیر نظر داشتند.

وی با اشاره به نخستین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم در این مرحله، ابراز کرد: تیم ما در نخستین گام برابر تیم هیئت البرز به میدان رفت و با توجه به اینکه حریف از مهره‌های باتجربه‌ای سود می‌برد، واقعا بازی نفس‌گیری با حریف داشتیم اما در نهایت پیروز میدان شدیم.

خلجی عنوان کرد: تیم ما در دیدار با هیئت البرز نمایش بسیار خوبی داشت اما در دقایقی از این دیدار نتیجه نزدیک شد ولی در نهایت توانستیم با اختلاف 13 امتیاز یعنی با نتیجه 58 بر 45 تیم هیئت البرز را شکست داده و گام نخست از لیگ جدید را محکم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم دومین بازی خود از مرحله نخست مقدماتی فصل جدید لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم هیئت جانبازان و معلولین بم انجام داد و این مسابقه را با برتری 26 امتیازی نسبت به حریف تمام کرد.

خلجی با بیان اینکه مسابقات مقدماتی در دو مرحله به انجام می‌رسد تا تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شوند، در ادامه افزود: تیم ما در جدال با تیم هیئت جانبازان و معلولین بم به برتری 65 بر 39 رسید و بدین ترتیب با کسب دو پیروزی و چهار امتیاز صدرنشین و قهرمان مرحله نخست گروه نخست لیگ 94 شد.

وی بیان کرد: رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت هفت تیم در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود و طی آن از هر گروه در پایان مرحله گروهی دو تیم راهی مرحله نهایی می‌شوند که از بین آنها، چهره دو تیم صعود کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم افزود: تیم ما در مرحله بعد لیگ امسال که بازی‌های آن به میزبانی تیم هیئت البرز به انجام می‌رسد دو بازی مهم دیگر با حریفان خود پیش‌رو دارد و با امید به تداوم روند رو به رشد خود آماده این مرحله خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com