کد خبر ۳۱۳۱۰ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
با موفقیت در دیدارهای رفت و برگشت مرحله دوم

قم راهی مرحله نهایی لیگ برتر کبدی ساحلی کشور شد

کبدی‌کاران قم با تداوم روند موفقیت‌های خود جواز صعود به جمع تیم‌های حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور را به دست آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کبدی‌کاران قم برای اینکه امسال یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور باشند، ابتدا مرحله نخست را با قدرت تمام کردند و در مرحله دوم نیز عملکردی بهتر از مرحله قبل داشتند تا به تدریج در جاده قهرمانی حرکت کنند.

مردان کبدی‌کار قم که سابقه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور را در چند دوره قبلی در کارنامه دارند، پس از برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله دوم یکی از تیم‌های برتر صعودکننده به مرحله نهایی این رقابت‌ها لقب گرفتند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کبدی کشورمان دیدارهای دور برگشت از مرحله دوم مسابقات هفتمین دوره لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور با مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی این بازی‌ها به دلیل اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را داشت از حساسیت بالایی برخوردار بود و 11 تیم حاضر در این مرحله در سه گروه رقابت نزدیک و جذابی برگزار کردند.

میزبان دیدارهای مرحله برگشت از دور دوم رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های ایران در سال جاری، مجتمع رفاهی شهید عظیمی سواحل بابلسر بود و 11 تیم برتر کشور در سه گروه به صورت دوره‌ای مسابقات خود را آغاز کردند و در پایان دو مرحله رفت و برگشت تعداد 6 تیم به مرحله نهایی رفتند.

باز‌های دور رفت از مرحله دوم رقابت‌های این فصل یک ماه قبل به میزبانی شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی به انجام رسیده بود و با انجام مسابقات دور برگشت در شهرستان بابلسر 6 تیم توانستند جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را کسب کنند.

در گروه نخست این مرحله سرانجام تیم‌های کبدی ساحلی استان‌های مرکزی و خراسان شمالی با کسب رتبه‌های نخست و دوم گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند، ضمن اینکه تیم‌های کبدی ساحلی شهرداری گلستان و دانشگاه پیام نور زهک سیستان و بلوچستان با جمع‌آوری امتیازات لازم از دیگر گروه جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کبدی ساحلی کشور را به دست آوردند.

در نهایت سرنوشت بازی‌های دور برگشت از گروه سوم مقدماتی مرحله دوم لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور مشخص شد و دو تیم فوم‌حکیم سبزوار و هیئت کبدی قم با غلبه بر حریفان خود در گروه سوم به جمع 6 تیم برتر مرحله نهایی پیوستند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی کشورمان قرار است مسابقات مرحله نهایی به منظور معرفی قهرمان و تعیین رده‌بندی نهایی لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور در سال 1394، با حضور 6 تیم برتر روزهای دوازدهم تا پانزدهم آبان ماه در استان گلستان برگزار شود.

مردان کبدی‌کار قم در دور رفت مرحله دوم به میزبانی سبزوار ابتدا 45 بر 40 به تیم فوم‌حکیم سبزوار باختند، سپس با حساب 47 بر 22 مغلوب باغ‌ملک خوزستان شدند و 33 بر 32 بر تیم زهک سیستان و بلوچستان غلبه کردند اما در دور برگشت نتایجی به مراتب بهتر از این مرحله گرفتند و به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کردند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com