کد خبر ۳۳۰۰۳ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
با دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی صورت گرفت :

معصومیان و بابایی ملی‌پوشان قم در اردوی کبدی ساحلی ایران

دو تن از بهترین کبدی‌کاران استان قم با درخشش در مسابقات لیگ از سوی کادر فنی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی که امسال تیم مردان هیئت کبدی استان قم موفق به کسب مقام چهارم رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد قهرمانی کشور شد، دو تن از کبدی‌کاران قم برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

این در حالی است که مردان کبدی‌کار قم با سابقه کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور را دارند با وجود اینکه مسابقات سال جاری بر سکوی قهرمانی قرار نگرفتند اما عملکرد بسیار خوبی داشتند و نتیجه تلاش آنها مقام چهارم کشور و سهمیه حضور در تیم ملی بود.

کبدی‌کاران قم بعد از عبور از مرحله نخست مقدماتی در مرحله دوم با رقبای مطرح و سرسختی هم‌گروه شدند اما در پایان دیدارهای رفت و برگشت مرحله دوم که به میزبانی شهرهای سبزوار و بابلسر به انجام رسید به عنوان یکی از 6 تیم برتر به مرحله نهایی صعود کردند.

در ادامه این مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی کشورمان نوبت به بازی‌های مرحله نهایی هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور رسید، رقابت‌هایی که جنبه انتخابی تیم ملی کبدی کشورمان را داشت و به همین دلیل از جذابیت و البته حساسیت بالایی برای اعضای تمام تیم‌ها برخوردار بود.

مسابقات مرحله نهایی با حضور 6 تیم هیئت کبدی قم، مرکزی، خراسان شمالی، دانشگاه پیام نور زهک سیستان و بلوچستان، شهرداری سرخنکلاته گلستان و فوم حکیم سبزواری به میزبانی هیئت کبدی استان گلستان در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری شهدای گرگان به انجام رسید.

تیم‌های حاضر در این مرحله در تلاش برای کسب مقام‌های اول تا سوم به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه دادند و در پایان، تیم بدون شکست هیئت مرکزی در شهر گرگان با کسب پنج پیروزی متوالی جام قهرمانی را در حضور نمایندگان دیگر استان‌ها به خانه برد.

همچنین تیم شهرداری سرخنکلاته گلستان تنها با قبول یک شکست در مرحله نهایی بر سکوی دوم مسابقات ایستاد و دو تیم تازه لیگ برتری شده دانشگاه پیام‌نور زهک سیستان و بلوچستان و فوم حکیم سبزواری به کسب امتیازات لازم بالاتر از تیم‌های هیئت قم و خراسان شمالی به مقام سوم مشترک لیگ برتر سال 94 رسیدند.

هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور امسال با شرکت 17 تیم در سه مرحله و چهار شهر بجنورد، سبزوار، بابلسر و گرگان برگزار شد و در پایان تیم مرکزی با ثبت 14 پیروزی متوالی در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یافت و چهره‌های شاخص به تیم ملی دعوت شدند.

نفرات برتر این رقابت‌ها با صلاحدید کمیته فنی فدراسیون کبدی کشورمان، پس از مشخص شدن مربیان تیم ملی کبدی ساحلی ایران به اردوهای آماده سازی دعوت خواهند شد در حالی که تیم ملی باید خود را برای بازی‌های ساحلی آسیا آماده کند.

مردان کبدی‌کار قم در حالی با کسب مقام چهارم به کار خود در هفتمین دوره لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور پایان دادند که از بین آنها علیرضا بابایی که با پیراهن شماره هفت و محمدحسین معصومیان که با پیراهن شماره چهار در تیم هیئت کبدی قم درخشیدند، به تیم ملی دعوت شدند و به احتمال فراوان حسین میرزایی نیز سومین ملی‌پوش قم در تیم ملی کبدی ساحلی خواهد بود.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com