کد خبر ۳۱۳۱۹ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
رئیس هیئت کشتی استان قم :

فرنگی‌کاران قم 3 مدال طلای مسابقات جوانان کشور را کسب کردند‌

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کاران قم 3 مدال طلای مسابقات جوانان کشور و عنوان سومی این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن حلوایی اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی قم که در مسابقات کشتی جوانان کشور شرکت کرده بود موفق شد با کسب 3 مدال طلای با ارزش به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور 33 تیم و 230 فرنگی کار برگزار تیم کشتی فرنگی قم توانست به لطف 3 عنوان قهرمانی در اوزان مختلف در جمع 3 تیم بر‌تر کشور در جمع امتیازات تمامی اوزان، قرار بگیرد.

رئیس هیئت کشتی قم گفت: در این مسابقات در دسته 50 کیلوگرم علیرضا نجاتی، نفرسوم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در کرواسی در سال 2014 موفق شد با ارائه مسابقاتی جذاب و فنی، حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داده و به مقام نخست دست یابد.

حلوایی بیان کرد: مسابقات دسته 55 کیلوگرم با معرفی پدیده جدیدی از کشتی قم همراه بود و فرامرز پیامی از قم موفق شد تمامی حریفان خود را مغلوب کند و پس از کسب پیروزی بر حریفی از لرستان در مسابقه فینال، دومین مدال طلا را برای تیم کشتی قم به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: در دسته 74 کیلوگرم نیز مهدی ابراهیمی کشتی گیر قمی موفق شد با پیروزی بر حریفان خود یک مدال طلای دیگر را کسب کند در حالی که این فرنگی کار بااخلاق یکی از اعضای تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی 2015 برزیل بود.

رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: علی اصغر شهبازی نایب قهرمان نوجوانان آسیا، دیگر فرنگی کار قمی بود که شانس کسب مدال در وزن 84 کیلوگرم را داشت اما در شرایطی که به تازگی به میادین بازگشته بود با ارائه نمایشی قابل قبول به مقام چهارم رسید.

حلوایی خاطرنشان کرد: تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم با کسب 43 امتیاز بعد تیم‌های خوزستان با 54 و البرز با 45 امتیاز بر سکوی سومی کشور ایستاد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com