کد خبر ۳۱۳۵۹ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت تسریع در عملیات اجرایی پروژه تالار مرکزی شهر

استاندار قم با اشاره به آغاز پروژه تالار مرکزی شهر قم از سال 87 تاکنون، ضرورت تسریع در عملیات اجرایی پروژه تالار مرکزی شهر را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سیدمهدی صادقی در جلسه بررسی پروژه تالار مرکزی شهر قم که با حضور علی‌اصغر کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اهمیت این طرح را مورد توجه قرار داد و خواستار تسریع در اجرای آن شد.

صادقی با اشاره به جایگاه فرهنگی استان قم، وجود مرکزی جامع برای پاسخگویی به نیازهای استان در ابعاد مختلف فرهنگی را مورد توجه قرار داد و افزود: بهره‌برداری از این طرح سبب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در استان خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه این پروژه از سال 87 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در گرو تخصیص اعتبارات مورد نیاز است که امیدوارم با مساعدت و نگاه ویژه مسئولان، هر چه سریع‌تر شاهد این اتفاق باشیم.

حجت‌الاسلام دانشی مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی پیرامون میزان پیشرفت و نیز هماهنگی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های ذیربط در مورد پروژه تالار مرکزی شهر، روند توسعه آن را شرح داد.

علی‌اصغر کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای بازنگری در ساختار رتبه‌بندی ادارات استانی در سراسر کشور و بروزرسانی این سطح‌بندی‌های اضافه کرد: رتبه‌بندی استان قم نیز در این مقوله قرار دارد و به زودی این مسئله بازتعریف و بر اساس شرایط به روز می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب در سفر رهبر معظم انقلاب و نیز ریاست جمهوری در سراسر کشور ادامه داد: در مورد اجرا و تکمیل پروژه تالار مرکزی شهر قم هر کمکی که بتوانیم دریغ نخواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com